Hoi Gabriel,
zo’n kleine jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik zat wel in een ietwat andere situatie, want wij hadden toen 2 kinderen. Ik heb toen ik erachter kwam dat ik zwanger was eerst een dag of 2 met niemand gedeeld omdat ik in shock was en er eerst voor mezelf over wilde nadenken hoe ik dit ging aanpakken.. of ik het aankon en wat ik wilde.
Toen heb ik vervolgens een potje gejankt.. en toen dat eruit was heb ik de zwangerschapstest vrolijk ingepakt en aan m’n man gegeven

zijn reactie is gefilmd en we lachen er nu nog om.
Ja, hij was ontzettend in shock en in zorgen, maar ik heb hem overtuigd dat we dit gaan redden. Nu is onze dochter bijna 3 mnd en heb ik nog het gevoel in een rollercoaster te zitten, ook ontzettend verbaasd van onze kracht en echt wel de nodige downs gehad, maar de ups maken het weer goed. Maar je moet wel een plan hebben over hoe je het zou aanpakken als het kindje mocht komen..
Praat met je man over waar hij bang voor is, misschien heb je er ideeen over en kunnen jullie er toch samen uitkomen.
Wat je ook besluit, je blijft een topper. Ik wens je veel kracht toe en succes bij het maken van een keuze.