ongi en naar de gyn?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Morgen eind van de middag staat ons eerste bezoek aan de gyn gepland. Maar zeer waarschijnlijk word ik morgen ongi (ik temperatuur en ik gebruik ovutesten).

Is het een probleem als je dan net ongi bent?

Groetjes,
Luna

hoihoi.

ik kan je eigenlijk niet helpen, maar ik kan alleen maar adviseren om morgenvroeg gelijk de gyn te bellen en te vragen hoe zij daarin steken. Dan weet je tenminste zeker hoe en wat....

succes!

Ik zou gewoon gaan.
De eerste afspraak bij de gyn is meestal vragen beantwoorden en uitleg wat er verder gaat gebeuren.
Soms als je niet ongesteld bent doen ze ook meteen een interne echo, maar je zal waarschijnlijk nog wel vaker naar de gyn gaan, dus dat kan ook wachten tot een volgend bezoek.

Neem je temperatuurkaart mee, want dan gaan ze zeker naar vragen.

Heel veel succes
Ik weet hoe lastig het is om voor het eerst te gaan.

DeeDee
2,5 jaar bezig voor de eerste

he Luna,

Ook ik ga morgen voor het eerst naar de gyn! Spannend vind ik het hoor!
En ik zou gewoon gaan hoor als ik jou was!

Hoe lang proberen jullie al zwanger te worden?

Succes morgen!

X Jacqy

He meiden, wat lief dat jullie gereageerd hebben. Ik ga ook gewoon hoor! En Deedee, ik heb de temperatuurkaarten van een jaar al in mijn tas zitten hahaha. Ik had trouwens al wel eens gelezen op het topic waar je altijd schrijft en waar je nu nog als enige overgebleven bent. Naar voor jullie  meid. Ik hoop dat het voor jou  snel mag gebeuren want 2 en half jaar is wel erg lang als je zo graag wilt..
Ik begin nog maar net met het ziekenhuistraject.

Jacqy, wat grappig dat jij morgen ook voor het eerst gaat. Ik moet zeggen dat ik het niet had verwacht zo snel, want ik zat vanmiddag pas bij de huisarts. Ik heb daarna meteen het ziekenhuis gebeld en ze hadden plek voor morgenmiddag. Ongelovelijk he? De huisarts had gezegd rekening te houden met 4 weken wachttijd. Maar ik had  nooit meer nagedacht over dat ik morgen ongi moet worden. Nou ja we zien het wel, net als Deedee zegt, zullen ze ons eerst wel de hemd van het lijf vragen en dan bij de volgende afspraak gaan kijken hoe het er van binnen uit ziet. Hoe lang zijn jullie nu bezig. En hoe laat moet jij? Ik moet om 16.00 uur in Alkmaar.

Wij proberen nu precies op de kop af een jaar zwanger te raken van een 2e kindje. Wij hebben al een zoon van 4 en half jaar. Eerder waren we er niet aan toe om voor een 2e te gaan omdat onze zoon 2 jaar lang slaapproblemen heeft gehad en wij chronisch moe waren. Nu gaat het gelukkig helemaal goed met hem (en met ons), maar het blijft een vroegspook, maar hij slaapt  tenminste dóór.
Vorig jaar in september een positieve test maar bij de eerste echo, ik was 9,2  weken  zwanger, bleek het kindje ermee te zijn gestopt toen het 9,1 week oud was, net 1 dag voor de echo dus. Anderhalve week later op 6 november ben ik gecurreteerd (die data vergeet je ook echt nooit meer hoor pfff). Nou en sindsdien gebeurt er niet veel meer, dus maandag de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts gebeld.

Ik vind het ook erg spannend en voor alle meiden hier: allemaal  veel succes met zwanger worden.

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Jeetje jullie hebben ook al heel wat meegemaakt zeg.
En geloof graag dat een curatage niet meer vergeet. Echt naar voor jullie!
Slaapt jullie zoontje nu wel goed?

Het is heel rap gegaan inderdaad! haha vandaag bij de ha, morgen bij de gyn.Ach wel fijn toch, heb je ook geen tijd om je druk te maken!

Wij zitten nu in ronde 14. nog nooit een posi test gehad.Hele regelmatige cyclus. Afwachten maar wat hij zegt. Ik woon in voorburg ga daar dus ook naar de gyn.
Moet er morgen om 10.20 zijn. Ben benieuwd!

Heel veel succes morgen, en laat me weten hoe het gegaan is!

x Jacqy

He Jacqy,

Onze zoon slaapt gelukkig vanaf zijn 2e jaar helemaal door. Alleen blijft het een vroegspookie. Iedere ochtend is tie tussen 6.00 en 6.30 uur klaarwakker. Dan moet hij nog even tot 7 uur in bed blijven maar dan is het echt gedaan hoor. Ach ja, we kunnen nu tenminste doorslapen en dat scheelt een heleboel.

Jij ook veel  succes morgen en we houden elkaar op de hoogte!

xx Luna

Hoi Luna,

Ben net bij de gyn geweest. Viel gelukkig allemaal mee. Was wel super zenuwachtig!

Eerst heel veel vragen gesteld. Daarna 5 kweken afgenomen, baarmoeder gevoeld en inwendige echo gehad.
Mijn vriend moet zijn zaakje in gaan leveren. En ik op dag 21 van mijn cyclus nog een keer bloedprikken.  Heb net ook bloed geprikt, 9 buisjes.
En dan 7 augustus weer terug.

Veel succes vanmiddag!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan