He meiden, wat lief dat jullie gereageerd hebben. Ik ga ook gewoon hoor! En Deedee, ik heb de temperatuurkaarten van een jaar al in mijn tas zitten hahaha. Ik had trouwens al wel eens gelezen op het topic waar je altijd schrijft en waar je nu nog als enige overgebleven bent. Naar voor jullie meid. Ik hoop dat het voor jou snel mag gebeuren want 2 en half jaar is wel erg lang als je zo graag wilt..
Ik begin nog maar net met het ziekenhuistraject.
Jacqy, wat grappig dat jij morgen ook voor het eerst gaat. Ik moet zeggen dat ik het niet had verwacht zo snel, want ik zat vanmiddag pas bij de huisarts. Ik heb daarna meteen het ziekenhuis gebeld en ze hadden plek voor morgenmiddag. Ongelovelijk he? De huisarts had gezegd rekening te houden met 4 weken wachttijd. Maar ik had nooit meer nagedacht over dat ik morgen ongi moet worden. Nou ja we zien het wel, net als Deedee zegt, zullen ze ons eerst wel de hemd van het lijf vragen en dan bij de volgende afspraak gaan kijken hoe het er van binnen uit ziet. Hoe lang zijn jullie nu bezig. En hoe laat moet jij? Ik moet om 16.00 uur in Alkmaar.
Wij proberen nu precies op de kop af een jaar zwanger te raken van een 2e kindje. Wij hebben al een zoon van 4 en half jaar. Eerder waren we er niet aan toe om voor een 2e te gaan omdat onze zoon 2 jaar lang slaapproblemen heeft gehad en wij chronisch moe waren. Nu gaat het gelukkig helemaal goed met hem (en met ons), maar het blijft een vroegspook, maar hij slaapt tenminste dóór.
Vorig jaar in september een positieve test maar bij de eerste echo, ik was 9,2 weken zwanger, bleek het kindje ermee te zijn gestopt toen het 9,1 week oud was, net 1 dag voor de echo dus. Anderhalve week later op 6 november ben ik gecurreteerd (die data vergeet je ook echt nooit meer hoor pfff). Nou en sindsdien gebeurt er niet veel meer, dus maandag de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts gebeld.
Ik vind het ook erg spannend en voor alle meiden hier: allemaal veel succes met zwanger worden.
Liefs,
Luna