ongi en naar de gyn?

Hoi meiden,

Sorry dat ik niet eerder gereageer heb maar ben net terug van een weekje veluwe. Het was heerlijk samen met mijn man, mijn broer en z'n vriendin en dochter en allebei onze honden.  

Luna wat geweldig nieuws dat alles er goed uit zag voor jullie, hopen maar dat het dus voor het najaar raak is. Ik lees dat jullie al een kindje hebben  leuk hoor hij is nu 4 jaar?

Jacq beetje vervelend dat het  niet super was zijn sperma hopen dat  je nog via de natuurlijke manier  zwanger wordt en anders via IUI.

Ik mag 18/8 weer voor 2 gesprekken maar ben nu eerst van me vakantie aan het genieten.

Ik morgen heerlijk weer een weekendje weg.

Ik spreek jullie later weer.

groetjes
Patries

Deedee gezellig dat je mee kletst altijd prettig om verhalen/ervaringen van een ander te horen. Ik heb zelf Endometriose (weet dit nu ongeveer 3 weken)  en  krijg 5/9/08 een laproscopie.  Dus het zal voor  ons IVF worden.    

He Jacqy, wat fijn dat jouw uitslagen goed waren, dat is al weer heel wat, alleen wel jammer van de zaadjes maar het kan best zijn dat het over 3 maanden heel goed is. Als hij bijv. veel alcohol heeft gedronken kan dat zomaar van invloed zijn. Waar moet je nu bloed voor prikken? Ik denk zomaar FSH omdat je op dag 3 moet. Wanneer moet je ongi worden?

He Patries, vakantieganger!! hahaha Heerlijk toch? Ik heb inderdaad al een zoontje van 4 en half jaar. Maandag moet hij weer naar school.
18 aug. voor 2 gesprekken, ben benieuwd wat ze allemaal met jullie gaan bespreken. Wanneer denk je dat je voor de 1e IVF ongeveer kan gaan? Geniet nog ff van je weekend! Waar zit je eigenlijk?

xx Luna

Hey Luna,

Ja ben weer terug in Rotterdam, we zijn een weekendje naar Eersel geweest (vlakbij Eindhoven) ben naar Reggae Sundance geweest was super leuk. (terwijl je in Rotterdam de dance parade had) maar ja zo vaak gaan we niet uit en  als we naar  reggae sundance gaan  maken we er gelijk een leuk weekend van zijn met een grote groep geweest. Nu nog lekker 2 weken vrij we gaan deze week onze tuin opnieuw betegelen  dus het wordt een klusweek en daarna nog 1 week vrij dus hoop dat ik dan van me nieuwe tuin kan gaan genieten.

Ga nu lekker naar me bed zijn net nog even wezen uiteten gezellig bij de Griek maar ben nu wel kapot.

Ik moet van de week ongi worden maar ik ben bang dat ik weer zoveel pijn krijg heb van de dokter Diclofenac gekregen moet ik een dag voor me ongesteldheid mee beginnen maar dat zou vandaag moeten zijn maar vorige maand was ik ook 5 dagen overtijd dus weet niet wanneer ik nu zo'n pil in moet nemen ik wacht gewoon tot ik de eerste symptomen voel dan neem ik er gelijk 1 in. Maar ik wil niet die pijn hebben want dat is gewoon niet normaal meer (en dan te bedenken dat ik dit al heel lang heb maar altijd heb gedacht dat dit normaal is).

Luna jij hebt al een zoontje van 4,5  wat leuk zeg is een  leuke leeftijd?
Was je snel zwanger van je zoon? of duurde dat ook wat langer?

Jacq heb jij ook al kinderen of niet? of  gaan jullie nu voor de  1e?  

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

nu ga ik echt slapen

groetjes
Patries

Hoi meiden,

Tijdje niet geweest hier, alles zat een beetje tegen. Vorige week 40 geworden, met mijn zoon liep/loopt het niet lekker op school, huilen huilen huilen. Vreselijk gewoon, ik had er zelf ook erg last van, er kwam niets meer uit mijn handen. Het gaat nu gelukkig iets beter met hem. 's Morgens heeft hij nog moeite met het afscheid maar 'smiddags gaat het al veel beter.

Patries, het is wel een leuke leeftijd hoor 4 en half. Hij voelt zich al zo stoer, maar in de klas is tie dan nog zo klein. Je kunt ze al zoveel uitleggen, hij stelt al zo veel vragen waar ik ook over moet nadenken voordat ik antwoord geef. Lastig soms, maar erg leuk. En nu wil hij nog steeds knuffelen en af en toe op schoot, dat is straks natuurlijk ook over. En ongewild is hij zoooo grappig, heeft ie niet door en wordt ie boos als we moeten lachen. Een heerlijk joch is het. Bij hem was ik binnen 8 maanden zwanger, had toen wel een hele onregelmatige cyclus (28-56 dagen). Maar ben nu wel een stukje ouder en dan neemt de kans toch drastisch af.

Hoe is het met jullie meiden nu? Ik ben vandaag ongi geworden. En trouwens de uitslag van progesteron was ok, ik had een eisprong  Wist ik al want ik temperatuur en gebruik ovutesten, beetje overbodig dus...

xx Luna

He meiden!

Luna, vervelend dat het niet goed ging op school met je zoontje. Maar gelukkig gaat het alweer iets beter. En ongie geworden. Altijd weer balen he!

Patries, nog veel last gehad van je ongie?

Ik ben net weer bij de gyn geweest. Follikel meting. Was goed eitje van 12.9 mm. Klusschema meegekregen, waarschijnlijk over 3 dagen mijn eisprong. Klussen dus maar!
en dan volgende maand moet mijn vriend weer zijn "werk" inleveren. En daarna waarschijnlijk starten met IUI. Spannend allemaal hoor!

Liefs Jacqy

He Jacqy, dan heb je waarschijnlijk over 4 dagen je eisprong. Mag ik vragen hoe jullie klusschema eruit ziet? Ik vind het timen ook altijd zo moeilijk.

xx Luna

Ik lees net dat je over 3 dagen waarschijnlijk je eisprong hebt... Niet goed gelezen

Terug
Bovenaan