Onregelmatig ongesteld

hi hi

ik zit met hetzelfde probleem zo onregelmatig ongesteld dat ik niet weet wanneer me vruchtbare dagen zijn.
zo frustrerend :(. iedere keer weer een teleurstelling als ik een zwagerschapstest heb gedaan. 
morgen weer afspraak in het ziekenhuis uitslag van me bloed prikken.

hi hi

ik zit met hetzelfde probleem zo onregelmatig ongesteld dat ik niet weet wanneer me vruchtbare dagen zijn.
zo frustrerend :(. iedere keer weer een teleurstelling als ik een zwagerschapstest heb gedaan. 
morgen weer afspraak in het ziekenhuis uitslag van me bloed prikken.

Frustrerend is dat he, word er ook helemaal gek van, daardoor ook het idee dat ik gewoon onvruchtbaar ben omdat het allemaal zo lang duurt

@Gebruiker10123027
Ik zou je aanraden om bij de huisarts aan te dringen je te verwijzen naar een gynaecoloog. Vaak willen ze je pas na minstens een jaar doorverwijzen maar als jij erg onregelmatig bent heb je naar mijn mening alle recht om te weten waar dat aan licht. Ikzelf had een aardig regelmatig cyclus. Maar mijn temperatuur ging nooit omhoog. Pas na 1.5 jaar werden we eindelijk doorverwezen en vond de gyn juist dat we veel eerder moesten komen.
Dus ga er zeker niet langer mee wachten, want het kan voor jezelf rustgevender werken nadat je gecontroleerd bent met een echo.

Het nadeel is dat de dokter me niet door wil verwijzen naar een gynaecoloog, daar sta ik machteloos in 

Ook ik had een onregelmatige cyclus, van vaak 52 dagen. Ik las toen ergens dat Teunisbloem capsules helpen om een regelmatigere cyclus te krijgen. Ik ben deze gaan slikken (gekocht bij de Kruidvat) en direct die ronde een cyclus van 31 dagen.. De ronde erna in combinatie met ovulatietesten gebruikt, met als gevolg een positieve test!!!
Voor mij heeft het enorm geholpen. Wellicht zeker de moeite waard om te proberen.. Het beste is om tot je eisprong te gebruiken, de kans dat het eitje beter echt zonder teunisbloem capsules is groter namelijk.
Ik heb ook mijn temperatuur bij gehouden, daarmee kun je inderdaad zien of je een eisprong hebt. Helaas heb je er alleen niks aan om te weten wanneer je moet klussen, dan ben je al te laat

@Anomi-
Heel erg bedankt voor je tip ? ga dat zeker proberen, dus die teunisbloemcapsules kunnen geen kwaad als je voor langere tijd inneemt?

Terug
Bovenaan