Onregelmatig ongesteld

@Anomi- Heel erg bedankt voor je tip ? ga dat zeker proberen, dus die teunisbloemcapsules kunnen geen kwaad als je voor langere tijd inneemt?

Nee zeker niet.
het helpt blijkbaar ook bij de ongesteldheids kwaaltjes en klachten. Dus je kunt het gewoon blijven slikken. Kost ook niet zoveel bij de Kruidvat! Probeer het gewoon een maand, ik hoop dat het bij jou net zoveel helpt als dat het bij min heeft gedaan!!☺️ 

Dankjewel, superlief? 
hoop zo dat het bij mij ook werkt, ben al heel bang om niet zwanger te kunnen worden door dit alles

Heb je hiervoor de pil gehad? Dan kan het nog wel een tijdje duren.
Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik regelmatig ongesteld werd. Ik was toen niet bezig met zwanger worden, wou gewoon stoppen.
Toen ik zwanger wou worden was ik regelematig en toen was het vrij snel raak.

Ben nu anderhalf jaar gestopt met de pil, vorige jaar zegma was als best wel regelmatig ongesteld de eerste 2 maand daarna was heel onregelmatig geworden en als ik dan ongesteld ben is het maar 1 dag vaak en heel licht ongesteld zegma, daarom maak ik me ook best wel veel zorgen 

ben ook gewoon soms 1 maand of 2 maanden achter elkaar niet ongesteld, zou deze maand ook moeten worden maar nog steeds niks

Nog een vraagje temperatuur opmeten elke ochtend met een oorthermomether is dat goed?

Ik was/ben? ook altijd erg onregelmatig ongesteld. Werkelijk geen peil op te trekken. Ik was gestopt met de nuvaring omdat ik liever geen hormonen meer in mn lijf wilde. We waren wat onvoorzichtig qua seks en heb nu een dochter van 16 weken.
Je hoeft dus echt niet onvruchtbaar te zijn. Bij mij was het ook altijd een hele milde ongesteldheid (nauwelijks bloed)  

Terug
Bovenaan