Ons manneke is ziek...

Oh ja wat ik ook nog wilde zeggen:
Jennifer dronk en at erg slecht dus voor het slapen gaan een pyama-of avondpapje (vanille) gegeven, deze dronk ze telkens in 1 teug leeg... misschien een tip.

Hoi Debby,

Ook ik wil niet belerend overkomen maar als Dylano zo hoest en kucht zou ik toch even naar de ha gaan. Ook omdat hij koorts heeft.
Sven heeft vorig jaar het RS virus gehad en dat begon met dezelfde symptomen als die Dylano heeft. En het is ook echt de tijd van het jaar ervoor. Daarna heeft Sven ook nog een keer een beginnende longontsteking gehad en dat begon ook met hoesten.
Ik weet dat jouw zoontje niet naar de kinderopvang gaat, toch? Maar toch, ze kunnen het overal oplopen.
Beter een keertje teveel dan te weinig naar de ha. Die kan dan naar de longetjes luisteren. Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi meiden,

thnx voor jullie reacties en adviezen.
Dylano heeft het vannacht goed gedaan... Heb er 1x uitgemoeten omdat hij zijn kroelen niet kon vinden. Heb hem er om 8.30 uitgehaald, en hij was echt harstikke vrolijk. Zijn temp was vanmorgen 37,4. Erg netjes dus. Hij is nog wel erg verkouden, hij piept echt verschrikkelijk, en hoest ook heel erg. Toch hoor je aan zijn hoest dat het wel een beetje loskomt.
Hoe later het werd, hoe vervelender en hangeriger hij werd. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer naar de WC, want dan was het al 1 grote huilpartij. Heb hem dus uiteindelijk om 11.45 op bed gelegd. Das erg vroeg voor zijn doen, want normaal gaat hij er tussen 13.00 - 13.30 in. Hij heeft ff gehuild, maar is na 10min stil geworden, tot aan nu toe. Dus hij is gwn weer harstikke moe geweest.
Drinken doet hij goed... Fruit eet hij ook goed, maar brood niet zo, maar daar maak ik niet zo'n probleem van. Ben al blij dat hij wat eet. Yoghurt vind hij trouwens ook erg lekker, en eet hij dus ook. Dat verkoelt ook lekker in zijn keeltje.

Hij wordt zeker goed in de gaten gehouden hier.

Liefs Debby.

En ohja, Dylano is vorige week bij mijn schoonzus en zwager geweest voor een paar dagen. Daar zijn ze allemaal ziek geworden. Dus je kunt op je vingers natellen dat hij het waarschijnlijk daar heeft opgedaan. Maar goed... Ze kunnen het overal oplopen tuurlijk.

We gaan mss wel met hem naar de HA, maar willen het eerst vandaag ff aankijken..

Hoi Debby,

Goed te horen dat het al beter met hem gaat.
Jennifer ging ook eerder slapen hoor, maar das ook wel logisch. Als je zelf ziek bent wil je ook graag naar je bed!!!

Toen bij Jennifer de koorts was gedaald , had ze de volgende dag geen stem meer van het hoesten... Wij dachten dus dat ze heerlijk had geslapen maar wij hebben haar gewoon niet gehoord...hihi.. wel lekker rustig he!!! Ahh das gemeen..hihi...
Ik hoop niet dat Dylano zijn stem kwijt raakt want het is eigelijk best wel zielig om te horen..maar we hebben haar die dag  thee gegeven met honing en ik had wel het gevoel dat het hielp, de dag erna was het bijna over!!!!

knuffels van Jennifer!

Hoi Debby,
Hoe gaat het nu met Dylano?
Ben benieuwd..enne..niet te vergeten..hoe gaat het met jouzelf?
Alles nog rustig en oke?
Het schiet nu toch wel op denk ik zo?? haha
Gr Rina

Hallo,

Dylano is vanavond om 18.15 naar bed gegaan. Hij was echt heel erg vervelend en vooral hangerig. Nix was goed bij hem... Komt om te knuffelen, maar is maar voor een paar sec en wilt er dan weer af. Zet je hem vervolgens op de grond begint hij te huilen. Tja.. Echt een teken van vermoeidheid dan.
Hij heeft wel goed zijn prakkie gegeten, en de yoghurt ging er ook weer goed in.
Hij had voor hij naar bed ging 38,2. Beter als gister dus. Hebben hem toch maar een zetpilletje gegeven.

Met mij gaat het wel goed. Het is hier vooral savonds nog erg druk in mn buik.
Ben vandaag naar de VK geweest, en hij ligt al wel erg diep. Dat voel ik ook met lopen...
Volgens de VK zal het waarschijnlijk niet meer zo lang duren, omdat Dylano met 39w 2d geboren is. Schijnt dat als de 1e "te vroeg" geboren is, de 2e ook wat vroeger komt. Maar dit hoeft tuurlijk niet.
Ik zit  vrijdag op de bewuste 39w 2d, haha!
Erg spannend hoor! Ben er ook echt wel mee bezig... Harde buiken heb ik ook nog steeds last van...

Liefs Debby.

Hoi meiden,

wij gaan vanmiddag toch maar ff langs de HA met Dylano. Hij ademt nog steeds heel erg zwaar, en piept heel erg. Gelukkig eet hij en drinkt hij wel goed, maar willen gwn uitsluiten dat het geen longontsteking oid is.

Laat jullie nog wel weten hoe het was bij de HA.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan