Ons manneke is ziek...

Hoi Debby,

Succes bij de dokter!! Fijn dat je nog even laat weten wat het nou was

groetjes Linda

Succes bij de dokter en hopelijk valt het mee.

groetjes chimene

Hoi meiden,

wij zijn dus bij de HA geweest... Ons manneke heeft een oorontsteking en bronchitus. Een longontsteking kon hij niet uitsluiten, maar we zijn er iig op tijd bij.
Hebben nu een antibioticakuur gehad. Maar hij vind dat spul helemaal niet lekker. Dus dacht: Dan doe ik het in een bekertje Roos-Vicee. Maar toen hoefde hij ineens niet meer te drinken... En hij moet het wel 3x per dag hebben. Hebben jullie nog andere opties hoe ik dat het beste kan doen??

Liefs Debby.

HOI   Debby,

liggend op het aankleedkussen en dan gewoon erin doen aan de zijkant bij zijn wang (ik neem aan dat je zo'n spuitje hebt? anders moet je die halen bij apotheek)

groetjes Maris

ps veel beterschap!

Hey Maris,

wij hebben er idd zo'n spuitje bij gehad. Heb het hier mee geprobeerd (hij zat toen in de keuken trouwens), maar vond het niet lekker, dus spuugde het uit.
De HA had ook gezegd dat we het in zijn drinken mochten doen, maar hij heeft het in de gaten volgens mij, want hij wou gwn niet meer drinken

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Feline spuugde het ook uit, maar liggend ging het wel goed. Misschien daarna iets geven dat hij kan drinken of eten om de smaak weg te spoelen?

Lastig he...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan