Ons muisje is niet meer

Hoi Talke en man,

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode van jullie leven.
Hopenlijk kunnen jullie het een goed plekje geven gesteund door familie en vrienden.

Liefs Saskia

lieve lieve talke,..

ik heb je verhaal constant gevolgd en ik heb er echt geen woorden voor. wat verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten meemaken. Gelukkig heb je veel steun aan je lieve man en ik wens jullie al het geluk van de wereld toe en ik hoop dat  je  de volgende keer na 9 maanden een gezond kindje mag vasthouden!

veel liefs janneke

Lieve Talke,

Ik kan alleen maar zeggen dat ik je een onwijs stoer wijf vind! Ik vind het ijzersterk hoe jij hier je verhaal opschrijft en hoe de liefde voor je man er afspat. Toen je schreef de zwaarste nacht van ons leven biggelden de tranen over mijn wangen. Meid wat moet dit moeilijk geweest zijn. Geef alstjeblieft wat we voor je kunnen doen vanuit hier! Ik weet zeker dat iedereen je wil helpen!! Dus schreeuw, huil en scheld maar als het oplucht!!! Wij hebben een soortgelijke situatie meegemaakt en 1 kindje van de 2 verloren. (wij hebben het geluk dat met  'onze' chromosoomafwijking wel te leven valt) Het is afschuwelijk om die spannende en slopende weken zo af te moeten sluiten. Dit raakt je diep in je hart en jullie zullen elkaar nu hart nodig hebben!!
Ik wens jou en je man alle sterkte van de wereld!!
x ing

Jeetje, wat een verhaal zeg!! Het is ongelooflijk wat sommige mensen te verduren krijgen..
Ik hoop dat jullie heel snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden, en dat je deze kleine lieverd maar nooit vergeet....
Héél veel sterkte!!!!
Liefs, Anne-Marie

Lieve Talke en man,

Wat vreselijk dat jullie dit moeten meemaken. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit verlies en verdriet een plekje te geven.

Liefs,
Mamamski

Hoi Lieve Talke, en man.
Dit was echt een hele lange dag en nacht..
Ik heb echt regelmatig aan jullie gedacht..
Kan me niet voorstellen hoe het is..
Collega heeft tijdje terug haar zoontje verloren. Die werd met 30 weken zwangerschap geboren, en overleed toch nog vijf weken later.
Dit raakte me ook al zo vreselijk. Die begrafenis met zo'n klein kistje..gaat echt door je hart heen zeg..
Voor jullie zal het niet minder wezen..
Ik vind het ook heel bewonderenswaardig hoe je het hier neer zet, en hoe jullie er mee omgaan.
Mooi dat zoiets verdrietigs mensen dicht bij elkaar brengt,  goed van jullie dat het ondanks alles zo gaat en voelt.
Hoe dan ook, jullie zijn nu de ouders van een dochtertje, alleen is ze niet echt meer bij jullie, maar voor altijd in jullie hart!
Heel veel sterkte met het verwerken, en ik gun jullie als de tijd er rijp voor is een mooie uitbreiding van jullie gezin..
Veel liefs R

Lieve Talke en man,
Ik wens jullie alle sterkte in deze moeilijke tijd.
Weet verder niet wat ik moet schrijven, maar heel veel sterkte.
X

Lieve Talke,
Wat een moeilijke tijd  zeg! Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte toe, voor nu en de komende verdrietige periode!!
lieve groet, daantje

Terug
Bovenaan