Ons muisje is niet meer

Lieve Talke en man,

Ik wens jullie alle sterkte en moed van de wereld toe. Kan er geen woorden voor vinden...

Liefs, Mimi

beste talke en partner,
gecondoleerd met het verlies van jullie kindje "muisje"... Heel veel sterkte met dit verlies. Onthoud dat ze altijd in jullie gedachten en harten zal "voortleven".
Wat zal het een steun voor jullie zijn dat de zwaarste nacht uit jullie leven jullie nog dichter bij elkaar heeft gebracht. Put daar tijdens de zware momenten waarop je het niet meer ziet zitten steun uit!!!!
Nogmaals sterkte, mira

Lieve Talke,

Ongelooflijk wat jij en je man hebben moet meemaken. Die onzekerheid en nu zo'n afloop. Echt vreselijk, er zijn gewoon geen woorden voor. Ik vind het erg bijzonder hoe je er mee omgaat, echt zo dapper. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en ik hoop dat je spoedig weer zwanger zult zijn, als voor jullie daar de tijd rijp voor is.
Koester jullie moment met 'muisje', ze hoort gewoon bij jullie.
Nogmaals veel sterkte en veel zonneschijn gewenst!

liefs
Fee Julia

Lieve Talke,

Ik lees jou verhaal nu voor het eerst en ook ik kreeg tranen in mijn ogen. Er zijn geen woorden voor die kunnen omschrijven wat jullie hebben mee moeten maken.
Ik sluit me aan bij alles wat de anderen al hebben geschreven en wens jullie voor de toekomst veel geluk toe!

Liefs Anouk

Lieve Talke,
Ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen!! Je bent een topper dat je deze zware nacht zo bent doorgekomen en wat heerlijk dat JOU man er zo voor je is geweest.
Veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kleine muisje!!
Liefs, Patricia

Onvoldragen
waren de dagen
van dit nieuwe leven
in de moederschoot geweven

Maar voordat je je reis
op aarde begon
ben je terug gekeerd
naar de Bron van alle leven

Lieve Talke,

Wat vreselijk om te lezen dat het nu alweer alles voorbij is..... Zoals ik je al eerder had gezegd heb ik zelf ook het een en ander meegemaakt.

Wanneer ik dit nu zo lees dan komen er zoveel gevoelens weer naar boven. Ik kan me zo goed voorstellen wat je voelt! Vreselijk. Het is wel fijn dat je het zo goed met je man hebt kunnen beleven. Fijn dat je dan echt letterlijk naast elkaar staat.

Indien je je verdrietig of boos of iets dergelijks bent, schrijf het van je af.....
Veel sterkte toegewenst.

Liefs van Sandra

Pfff.......wat heftig!!!!
Ik lees met tranen in mn ogen je verhaal.
Jullie hebben één van de moeilijkste dingen moeten doorstaan die er zijn!
En super dat je zoveel aan je man hebt! Dat is heel erg belangrijk, zeker in jullie situatie!

Heel veel sterkte  met  het verlies!

Gr. Kar

Terug
Bovenaan