<p>Hallo allemaal,</p><p>Hier een mama in nood. Alle tips zijn welkom! Ik zal het zo kort mogelijk proberen te houden..</p><p>We hebben een zoontje van 7 weken. Ik ben begonnen met borstvoeding en dit leek heel goed te gaan tot dat we erachter kwamen dat hij ondervoed was en ik dus niet voldoende productie had. Met kolven en aanleggen heb ik geprobeerd de productie op gang te brengen maar helaas zonder resultaat
we zijn toen overgestapt op kv maar sinds die tijd is het echt ellende! Omdat hij vanaf week 1 al extreme krampjes had en overal heel sterk op reageerde zijn we in overleg met de vk begonnen met nutrilon omneo comfort. Hier reageerde hij super op! We gebruikten dit tot vorige week i.c.m. inflacol. Helemaal top! Geen krampjes meer gehad.. maar sinds 3 weekjes is onze kleine man zo ontevreden overdag. Het is of slapen(wat hij overdag bijna niet doet) of eten of huilen. Niks daar tussen.. het lijkt alsof hij alsmaar honger heeft (vrij kort na de voedingen begint hij al met een zeurend huiltje wat langzaam overgaat in huilen tot uiteindelijk krijsen/helemaal overstuur met alle hongersignalen erbij.. vaak al na 2 uur) en hebben ondertussen veel geprobeerd met flesjes. 7 a 8 x 90/3. Opgehoogd naar 7 x 120/4. En op aanraden van nutrilon zelf zijn we uiteindelijk 6 x 150/5 gaan proberen. De eerste 2 dagen leek het de oplossing te zijn. 6 flesjes mooi verdeeld over de dag en snachts 7 a 8 uur doorgeslapen! Maar sinds 3 dagen zijn we weer terug bij af. Hij komt evengoed na 3 uur alweer en komt zo uit op 7 voedingen van 165cc. Boven een liter en sowieso veel te veel voor een kleintje van 7 weken a 5.4 kilo. We zijn nu gaan mengen met nutrilon standaard omdat de omneo lichtverteerbaar is hopen we dat hij daarmee langer verzadigd is maar hier krijgt hij weer hele extreme krampjes door. Ik weet dat hij 2 weken nodig heeft om te wennen maar zulke extreme krampen lijken me echt niet goed (hij krijst de hele buurt bij elkaar en is ca. 2 uur helemaal overstuur en als hij dan rustig is vraagt hij alweer naar de volgende fles) we weten echt niet meer wat te doen. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan? Echt alle tips zijn welkom of als we iets verkeerd doen of iets over het hoofd zien? (Johannesbroodpitmeel reageerd hij ook zó heftig op) </p>