Ontevreden baby

[quote quote=10203076]Wij hadden ook veel krampjes. Volgens mij iedere baby wel.. Infacol helpt goed! Geen enkel krampje meer. Nu is ie bijna 12 weken maar ik durf het gewoon niet te stoppen[/quote]
Gewoon lekker door blijven gebruiken! Kan helemaal geen kwaad. Wij gebruiken het ook echt preventief tot 3 maanden ongeveer. Alles om die vervelende krampjes te voorkomen he?

[quote quote=10203076]Wij hadden ook veel krampjes. Volgens mij iedere baby wel.. Infacol helpt goed! Geen enkel krampje meer. Nu is ie bijna 12 weken maar ik durf het gewoon niet te stoppen?[/quote]
Wij hebben dat tot 3 maanden gebruikt en hebben toen gewoon 't flesje opgemaakt. Met infacol had onze zoon ook geen last meer van krampen. Toen we stopten was er ook niets aan de hand. 

[quote quote=10203046] Hoe hebben jullie de slaapjes in bed aangepakt als ik vragen mag? Ik heb er de strijd helemaal voor over haha[/quote]
Heyhey
Dit was ook echt  een gevecht.  Ik legde  hem dan bij de eerste vermoeid heid signalen in bedje.of als die een beetje bij ons begon in te dutten  deed samen met hem de gordijntjes  dicht. Verder geen slaap muziek dingetje dit zijn allemaal  prikkels.
Ik legde hem in bedje en vaak begon die te krijsen en krijsen ik ging elke 5 a 10 minuten troosten  en het liefst liggend. Zodra die rustig was bleef ik hetzelfde doen. Naja en soms bleef dit doorgaan tor zn volgende fles. Dus hup eruit fles erin en dan weer hetzelfde bij de eerste vermoeidheid  signalen  naar bedje  en dit was dan weer hetzelfde  maar dan liet ik hem niet huilen tot N volgende fles maar probeerde  dit eventjes 30 tot 45 min en daarna liet ik hem bij mij slapen zodat die wel iets kon slapen en van zn oververmoeidheid af kwam. Maar hij wist wel naar het spelen  moet ik in bedje  en op een gegeven moment begon  die dit te snappen  al deed die maar eventjes  een slaapje van 15 minuten  dat was al een begin  daarna weer troosten  en nog eens proberen.  En ja ik kon wel 50 keer naar boven  maar wel goed voor de kilootjes dacht ik en ja dit was zeker slopend. Maar ik heb nu al maanden dat als ik hem op bedje legt die heerlijk gaat slapen en hij sliep  met 9 weekjes al door
?

Terug
Bovenaan