Ontevreden

Dat vind ik dus het moeilijke ervan; hoort het echt bij die piek rond de 8 weken en heeft ons zoontje hier gewoon meer last van dan een andere baby, of is er daadwerkelijk iets aan de hand. Stel dat het dat laatste is, dan heb ik er liever gisteren iets aan gedaan dan morgen. Maar ik wil ook geen onnodige en ingewikkelde trajecten in, voelt allemaal gewoon erg tegenstrijdig voor mij.
Ik heb inmiddels een afspraak aangevraagd bij het cb, dus ga toch maar even horen wat ze te zeggen hebben en in hoeverre ze luisteren. We gaan het zien…

Mijn zoontje is vanaf week 2 veranderd in een baby die huilde en mopperde vanaf het moment dat hij wakker was. Troosten lukte zelfs niet..
Toen kwam er een moment dat ik huilend op de bank zat en tegen mijn man zei, dit trek ik niet meer er moet iets veranderen. Dezelfde dag nog een afspraak gemaakt en de dag erna een doorverwijzing voor de kinderarts.
Bij de kinderarts aangegeven, als dit mijn zoon is, prima. Maar ik wil uitsluiten dat het niets medisch is.
Uiteindelijk medisch niets aan de hand, conclusie: huilbaby. Onze baby huilt gewoon meer dan de gemiddelde baby. Veel goede tips gehad vanuit het ziekenhuis en ook pedagogische ondersteuning. Kijk eens op cyberpoli.nl/huilbaby
Wie weet herken je je baby hierin en heb je wat aan de tips. En bovenal.. trek aan de bel bij de huisarts en vraag om een verwijzing. Al is het om medische redenen uit te sluiten.

Terug
Bovenaan