ontlasting??

Hoihoi,
Ik heb een beetje rare vraag...
Ik ben nu 39 wk zwanger, en zit me eigenlijk steeds meer zorgen te maken over als je gaat bevallen, dat je dan ook ontlasting kwijt raakt tijdens het persen?? Hebben jullie daar meer ervaring mee?? gebeurt dat altijd bij het persen?? Het lijkt me n.l. zo genant...

Alvast bedankt voor de reacties!!

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,
Ik ben nu ook 39 weken zwanger, maar 4 jaar geleden ben ik bevallen van een flinke zoon en tijdens het persen heb ik wel 5 keer gepoept. Het celstofmatje waar je dan op ligt wordt meteen verwijderd. Ik vond het op dat moment vervelender telkens weer mijn billen omhoog te moeten doen dan dat ik weer gepoept had. In ieder geval, geneer je niet, je hebt wel wat anders aan je hoofd, sukses !!!!

Hoi

hahahhaahah het interessert je echt geen bal!!!! je hebt ind wel wat anders aan je hoofd je bent aan het persen echt het boeit je niet.

succes en maak je geen zorgen

Ja, de kans is nu eenmaal enorm dat je poept tijdens het persen; alleen.... daar merk je zelf niets van, dus zolang niemand het je vertelt, of je vraagt je billen op te tillen voor een schon matje (bovendien is het dan al geneurd, dus niets meer aan te doen), weet je er zelf niet eens wat van.
Echt, het zijn van die dingen, waar je van tevoren bij stil staat, maar op het moment zelf niet.
Groetjes,
Michelle.

bijna bij alle vrouwen die bevallen gebeurt het.
Schaam je nergens voor hoor.
Natuurlijk is het een vies idee dat het kan gebeuren en dat iemand het ziet, maarja, het hoort erbij, dus als het gebeurt gebeurt het.
En dat is iets om je niet voor te schamen. Verloskundigen e.d. zijn wel wat gewent hoor!!

Dames, bedankt voor jullie reacties!! Heeft me wel wat gerustgesteld. Ik zal er nu maar niet meer teveel over piekeren, en ga er maar vanuit dat het er nou eenmaal bijhoort....
Groetjes,
Susan

Hoi Susan,

Nou ik maakte me daar dus ook druk over. Ik kan al nooit bij vreemden naar de toilet dus laat staan in het bijzijn van anderen...
Nou mag ik afkloppen want ik moest net voordat de bevalling doorzette naar de toilet en was dus alles kwijt.
Bij mij is er dus niets meegekomen. Maar precies zoals ze het hierboven schrijven je moet je daar echt niet druk over maken want je merkt er toch niets van, je hebt dan hele andere dingen waar je mee bezig bent.
Heel veel succes met de bevalling.
groetjes Dirkje

Terug
Bovenaan