Ontpillen

<p>Na ruim 10 jaar de anticonceptiepil geslikt te hebben, ga ik nu stoppen. <br />Mijn laatste “stopweek” zit erop en nu wachten op de eerste menstruatie..! </p><p>Meer vrouwen in dit stadium die hun ervaringen willen delen? ? </p>
 
Zelf nu bijna 3 weken geleden mijn laatste pil in genomen, dus ook aan het wachten op mijn eerste menstruatie of eigenlijk nog liever op een positieve test! 
 
Ik ben in Oktober gestopt, veel klachten gehad en nog soms. 
Ik was erg misselijk, had hoofdpijn, soms kourillingen en buikkrampen.
Het was lang wachten(vond ik want je bent de controle kwijt die je graag wil hebben) op een eerste 'menstruatie' en het was alles wat ik er niet van verwacht had. Ik had veel bloed verwacht en het begon met 1 week lang oud bloed verlies wat vervolgd werd met 1 week heel minimaal bloedverlies. 
 
Ik heb krampen, moodswings met hele jankbuien zonder reden, wat rozige afscheiding, misselijk vooral na een maaltijd, opgeblazen gevoel vooral onderin m'n buik..
wat ik lastig vind is dat de symptomen ook bij zwangerschap kunnen horen en je daardoor echt een mindfuck krijgt.. je lichaam lijkt spelletjes met je te spelen.. 
 
Jullie hebben allebei dus redelijk wat klachten gehad.. Ik ben er benieuwd wat het mij gaat brengen ? 
Jaa met die symptomen krijg je zeker een mindfuck! 
 
Ik ben eind september gestopt met de pil. Inderdaad echt last van moodswings. Echt intens verdrietig of een woede aanval om niets. En inderdaad nu ik hier lees dat iemand anders dat ook heeft - misselijkheid na maaltijden. Mijn eerste cyclus was 37 dagen, daarna 35 dagen. Na mn eerste natuurlijke menstruatie heb ik ook echt mn eisprong goed gevoeld (- dat deed echt wel zeer). 


Wij doen het nu nog veilig tot (en met) maart. Maar vind het wel leuk om vast een beetje mee te lezen. 


Succes allemaal! 
 
Ik ben eind augustus gestopt met de pil. Mijn eerste cycles was keurig 32 dagen en daarna super onregelmatig en heel erg lang vooral....... super vervelend. Eerste maand wel ontpil klachten gehad. Zere tepels, misselijk lijkt op zwangerschapssymptomen.
 
Terug
Bovenaan