Ontpillen

Oeh ik ben niet de enige iets verder naar beneden in de forum topic had ik inderdaad ook een vraag gesteld voor ervaring dingen ik ben al ruim 4 maanden aan het wachten op menstruatie heb wel een eisprong gevonden in november met ovulatie test, maar verder nog steeds niks anders dan elke keer ineens een klein beetje bloed en verder niks:(
 
 
Klachten verder niet echt aan t beginnen wat misselijk nu is het vooral telkens kleine bloedingen van 1 of 2 dagen en dan echt niet noemens waardig veel bloed en af en toe wat buikkramp.
Maar het duurt zeker lang, helemaal omdat je nu eigenlijk graag verder wilt.
En als je een positieve ovulatie test in je handen hebt is t balen als daarna alles uitblijft
 
Hier ook al sinds oktober gestopt met de pil. Wel een normale ontdekkingsbloeding gehad maar daarna nog geen enkele menstruatie gehad..zit nu al op dag 85. En idd, je leest zoveel verschillende verhalen! Heb verder eigenlijk ook weinig klachten, voel me vooral wat energieker en opgewekter. Alleen die onzekerheid van het wachten vreet je af en toe wel echt op.
 
Hier ook al sinds oktober gestopt met de pil. Wel een normale ontdekkingsbloeding gehad maar daarna nog geen enkele menstruatie gehad..zit nu al op dag 85. En idd, je leest zoveel verschillende verhalen! Heb verder eigenlijk ook weinig klachten, voel me vooral wat energieker en opgewekter. Alleen die onzekerheid van het wachten vreet je af en toe wel echt op.
 
De vorige keer toen ik was gestopt met de pil heb ik niets gemerkt van het ontpillen en was ik de eerste ronde ook meteen zwanger. Nu hebben we besloten om voor een tweede te gaan en ben ik sinds 30 november gestopt met de pil. De eerste weken heb ik nergens last van gehad, alleen voelde ik me ovulatie wel duidelijk. (bevestigd door ovulatietesten)
Op 10DPO heb ik een (early) zwtest gedaan en deze was helaas negatief. Maar goed, het zou ook wel erg bizar zijn als het twee keer meteen bij de eerste ronde raak is haha.
Nu dus wachten op mijn menstruatie maar ik heb nu echt onwijs last van me buik, opgeblazen gevoel en misselijk. Dus ik ben bang dat ik een heftige eerste menstruatie ga krijgen. Verder heb ik wel het idee dat ik lichte moodswings heb en een hoger libido!
 
Hoi! Zelf heb ik niet echt veel gemerkt van het 'ontpillen', natuurlijk had ik af en toe moodswings maar ik heb geaccepteerd dat dit een bijwerking is van menstruatie die eraan komt ? Ik had gelijk na de pil de eerste twee maanden een cyclus van 29 dagen, sindsdien is hij wel een beetje onregelmatig en varieert hij tussen 30 en 36 dagen.. ben nu een jaar gestopt met de pil. soms heb ik een cyclus van 29/30 dagen en soms van 35/36. Zit ook niets tussen dus dat is best apart. Maar of dit door het ontpillen komt.. 
 
Terug
Bovenaan