Ontpillen

Ik ben in november gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam na 27 dagen. Heb die maand ook erg last gehad van oa zere tepels, krampen, moodswings... Had voor ik aan de pil was altijd een erg regelmatige cyclus (28 dagen). Ben erg benieuwd of dat snel weer op gang komt!
 
Ik ben een maand geleden gestopt met de pil! Heb hem wel maar een paar maanden geslikt, ben in februari bevallen van mijn dochter. Deze zwangerschap ging niet vanzelf, heb medisch traject doorlopen in ziekenhuis. Nu dus gestopt en een paar maanden proberen zonder hulp :) gister een positieve ovulatietest gehad, dus 31 december ongeveer mijn NOD. 
 
Leuk om al jullie reacties te lezen! De een al wat verder in het traject dan de ander ? ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik menstrueer.. Voelt dan toch als bevestiging dat alles het doet ?
 
Hmm de eerste keer dat ik stopte duurde het een half jaar ofzo voor ik ongesteld werd.. toen weer een kleine 2 jaar geslikt en toen ik stopte was ik meteen de maand erop ongesteld. En weer een maand later was ik zwanger. Maar toen de minipil geslikt een paar maanden, gevolgd door een gewone pil. En toen ik daarmee stopte.. niks.. al maanden helemaal niks. Zo stom! Zou het ontpillen zijn? Ik ben tijdens de borstvoedingsperiode ook niet ongesteld geweest, dus misschien is dit een soort herstelfase.. vreemd is het wel. En ja, ik test toch maar zo af en toe of ik niet zwanger ben.. iemand herkenning?
 
Ik ben in Oktober gestopt met de pil en tot nu toe nog helemaal geen menstruatie. Zit op dag 72 na stoppen met de pil. Ik hoop dat het snel op gang komt, geeft nu alleen maar onzekerheid.
Verder veel last van duizeligheid en misselijkheid gehad na stoppen pil, wordt nu eindelijk minder.
 
[quote quote=10275798]Dag 72.. Mmm, hopelijk komt het snel op gang! Hoe snel na stoppen met de pil kreeg je klachten?[/quote]
Na 2-3 weken kreeg ik klachten ongeveer. Het uitblijven van de menstruatie kan wel een half jaar duren, dus daar ga ik maar van uit, kan het altijd meevallen?
 
8 december laatste anticonceptiepil genomen, van 13-16 december stopweek/menstruatie. Nu dus ontpillen en wachten op eerste echte menstruatie ?
Sinds 2 dagen last van witte slijmerige afscheiding, gevoelige tepels en iet verhoogd libido ? zijn dit de eerste ontpillingsverschijnselen of zal dit al een eisprong kunnen zijn..? 

 
Terug
Bovenaan