ontwikkeling

oh, en hij is trouwens geheel tandloos. Valt ook nog echt niets te ontdekken in dat smoeltje!

Er zijn toch altijd weer nieuwe onderwerpen te bedenken,leuk!

Mijn meisie is 6en n halve maand.Ze rolt van rug op buik,nog niet terug.Stopt volop de voeten in de mond en kan al even los zitten.Volop aan t gillen en babababbabababa aan t zeggen.
ook imiteren doet ze volop,schudden wij nee schud ze hard nee mee en ligt dan in n deuk,hm dat nee zeggen kan nog lastig worden.........

Leuk hoor zo even pronken met je kindje,

geniet van alle leuke ontwikkelingen!

groetjes ramona

Hoi,

Daimy is volgende week 7 maanden. Ze kon op haar buik rollen toen ze 5 maanden oud was (nu gelukkig ook weer terug).  Ze kreeg toen ook haar eerste en enige 2 tandjes. Met 6 maanden kon voor het eerst los zitten en een beetje tijgeren. Ze heeft toen ook haar voeten ontdekt.  Nu gaat ze half tijgerend/half kruipend of zittend het hele huis door en in een rap tempo. Ze probeert zich overal aan op te trekken en pakt alles wat ze pakken kan. Het gaat wel erg snel deze week. Ze kan heerlijk lachen, blaast de hele dag op haar lippen(geeft zo'n leuk geluid) en dadadada horen we wel erg vaak.  Ze houdt helaas niet van knuffelen en kan soms behoorlijk driftig zijn.  Hopelijk komt daar nog verandering in.

groetjes Danielle  

Hoi 4dec,

Leuk onderwerp!

Heather is nu 7 mnd 3 wkn en tijgert er lekker op los. Ze scharrelt de hele kamer door en mama heeft er inmiddels echt een dagtaak aan om te zorgen dat ze van snoeren, stereo's, planten en dergelijk afblijft. Want luisteren doet ze nog niet (alhoewel ze dondersgoed weet wat nee betekend hoor!). Verder begint ze pogingen te ondernemen om zelfstandig te zitten. Komt er al een week een derde tand door en brabbelt ze gezellig mee.
Eten doet ze ook hartstikke goed, zacht fruit als banaan en meloen eet ze nu gewoon uit het handje (uhm, dit klinkt wel wat professioneler dan de werkelijkheid hoor, maar het overgrote gedeelte komt wel daar terecht waar het hoort.).

Het is geen babietje meer, maar begint nu echt een klein meisje te worden. (alhoewel ik met jaloezie dat verhaal van jou over de kapper heb gelezen... Madam heeft nog van dat lekkere zachte blonde baby-dons!)

Groetjes,

KT

Leuk om te lezen wat iedereen al kan! En wat zijn sommige kindjes snel zeg, ongeloofelijk!!!
Nu zie ik toch echt wel dat mijn meisje niet 1 van de snelste is  en dat is niet altijd leuk...
Maar goed, ze heeft een flinke vk houding gehad en overstrekte zich heel erg. Daar hebben we fysio voor (gehad, nu nog 1 keer in de 2 mnd) en die zei ook al dat ze hierdoor iets minder snel zou zijn. Maakt ook niet uit hoor, vind het altijd super als ze weer iets erbij kan en we oefenen ook veel (als ze het leuk vind!) met vanalles (dat was ook een tip van de fysio)
Merk ook dat ze heel veel wil, maar nog niet kan...best zielig!
Och, zo blijft ze wel nog wat langer "baby"....alhoewel het toch echt al een klein meisje word nu hoor!

Hoi! (nog een keer..hihihi)

Elk kind heeft zijn/haar charmes met wat ze kunnen.
En met de ontwikkeling, vind ik heel dubbel.... aan de ene kant kan het niet snel genoeg gaan.. en aan de andere kant, is het weer een snelle afsluiting van een bepaalde periode.
Gisteren waren we op een bruiloft, en madame is tussen ons in de zaal ingelopen.
1 van de andere gasten heeft een kleinzoon die 2 weken jonger is, en is dan ook nog een "echte baby"
Terwijl B'Elanna daarna gezellig bij de chinees zat mee te eten, nasi en een stukje vlees, rolden haar ogen uit haar hoofd... hahaha, maar ze is al echt een mini-me.. lol

groetjes Debby mv B'Elanna

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2007 10:16:48'));

Leuk om te lezen wat iedereen al kan! En wat zijn sommige kindjes snel zeg, ongeloofelijk!!!
Nu zie ik toch echt wel dat mijn meisje niet 1 van de snelste is  en dat is niet altijd leuk...

Jouw Luna heeft haar!!!!, (maar met een hoor! )

KT

Nou, 4dec, zal ik even vertellen dat Chloë ook nog niet veel meer doet dan van rug naar buik draaien.
De laatste dagen heeft ze ook wel een paar keer terug gerold, maar meer uit toeval dan dat ze het door heeft.
Ze is wel heel lenig en ligt ook vaak met haar tenen in de mond.
Iedereen doet het op zijn eigen tempo, ik maak me daar echt niet druk om. En idd Luna heeft door die voorkeurshouding best wel een beetje een achterstandje opgelopen. Hier ook zo, door de spreidbroek.
Misschien is Luna meer bezig met een ander aspect van de ontwikkeling, want ze kunnen maar met 1 ding tegelijk bezig zijn. Misschien gaat zij straks heel vlot praten ofzo.
En ik denk idd dat veel moeders jaleors zijn op haar haar!
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan