onverklaarbaar onvruchtbaar deel 2

Dames,

Ik ben lid geworden op de babybites snap er alleen nog niet veel van.
Heb liv al kunnen vinden weet alleen niet hoe ik een bericht kan sturen hahaha.
Dames hoe doe ik dat hahaha.

x susie

Ps:Jullie kunnen mij ook vinden onder susie26

Dag dames,

Leuk om via hyves met sommige van jullie contact te hebben (mier,liv en bibi)
Robin heb ik ook gevonden via andere site babybytes,maar heb je nog niet gesproken.

Inmiddels heb ik mijn ei al weer gehad.
Had 4dg terug duidelijke zichtbare dubbele streep op Ovulatie test dus we hebben onze kans echt goed kunnen benutten.Nu maar hopen dat het raak is.
Heb nu wel al onwijze krampen in buik.Normaal heb ik dit nooit direct na ei,maar meer ervoor.Ook onwijze pijnlijke borsten.
Voor mij alweer reden om mij zorgen te maken dat het weer niet is gelukt.
Heb nu ook veel hoop na KO dus denk dat de klap hard aan komt als het weer niet raak is.

Zwangere meiden onder ons wat waren jullie eerste symptomen van de zwangerschap?
Hadden jullie al vrij snel door dat het goed zat?

Vandaag van mijn moeder een chinese geluksplant gehad hopen dat hij dan ook geluk brengt.

Pfff nog een week wachten zeg totdat ik kan geen testen.Zit inmiddels op dag 21 nu.
Hoe kom ik die week door zeg.

Ik zal denk nu meer op andere site zitten babybytes,omdat ik dit toch wat annoniemer vind,maar ik kijk hier ook nog regelmatig hoor,omdat ik toch wil weten hoe het met iedereen gaat.

x susie

Ha meiden,

Heb dat babybytes nog niet zo door. Heb jullie wel allemaal gevonden maar kunnen we daar alleen privéberichtjes aan elkaar sturen?? Vind het juist zo gezellig om met elkaar samen te kletsen...

Susie hoe gaat het met je?? Bijna nod toch?

Liv hoe voel je je?? Ik heb alweer 2 echo's achter de rug. 1 bij VK omdat ik van de gyn daar naartoe mocht als ik dat wilde. En een echo ivm nekplooimeting moet de uitslag nog even afwachten. Ik heb 21 sept 20-weken echo dat vind ik toch ook wel weer heel spannend.

Mier zag de foto's van je pretecho op babybytes. Mooi kindje hoor, lijkt op jou...haha

Bibi gaat het goed?? Wanneer heb jij je eerste echo?

Nou weet niet of iemand dit hier nog gaat lezen maar ja dan zie ik jullie wel op babybytes.

X Robin

Hoi Robin,

Ik zit nu ook meer op babybytes dan hier moet ik zeggen.
Ik vind het toch wel prettig dat je daar meer anoniem met elkaar kan kletsen.Dit kan toch iedereen lezen.
Maar kijk en post hier ook nog zo nu en dan hoor hahaha.
Ik had je al een bericht gestuurd op de babybytes,maar kreeg niks terug.

Mijn Nod zit eraan te komen ja.Al moet hij natuurlijk niet komen,maar wegblijven.
Ik hoop dat het deze maand raak is.
Iedere maand heb ik dat al gehoopt en ga er al bijna vanuit dat het niet zo is.
Heb nu niet echt krampen meer wel net na mijn ei.We hebben ovulatietesten gekocht dus exsact getimed met klussen.
Hoop dus dat het nu gelukt is.
Pfff wat is dat wachten erg.
Morgen naar gyn voor nacontrole KO en krijg dan ook te horen hoe we nu verder gaan (binnenkort starten met IUI, hoop dat het niet nodig is natuurlijk.

Met jou en de baby dus alles goed?Fijn hoor.

x susie

Hoi Robin,

Ik voel me goed. Heb nog niet echt kwaaltjes. Alleen begin ik nu wel te merken dat ik echt enorm moe ben. Het lijkt wel of ik de hele dag zou kunnen slapen. Dat is eigenlijk sinds vandaag. Ik dacht bij mezelf laat die kwaaltjes maar komen. Dan heb je toch een soort van bevestiging. Aankomende maandag moeten we voor het eerst naar de VK. Ik heb geen idee of ze dan een echo gaan maken, want ik ben dan pas 7 weken. Ik kan haast niet wachten totdat het zover is.
Maarre, hoe is het met jou?

xxx Bibi

Neeee helaas,maar heb je al gesproken op msn.
Ben inmiddels wel weer bij gekomen van teleurstelling.Gaan maar op naar volgende maand en start IUI.

x susie

Terug
Bovenaan