onverklaarbaar onvruchtbaar deel 2

He Bibi,

Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! Raar he als die test ineens positief is, ik kon het echt niet geloven (nu soms nog steeds niet hahaha)

Wat geweldig voor jullie zeg, nu lekker genieten!!! Het is allemaal zooooooooo bijzonder!!!!

Voor alle meiden: Komen jullie nog naar babybytes, het is voor meiden die zwanger willen worden en zwanger zijn en al bevallen en lekker prive!!!!! Robin Mier en ik zijn er ook al!!! Ik hoop het....

@Susie:hoe is het met je???? Al een positieve ovulatie test gehad???

XXX Liv

oh Bibi wat een geweldig nieuws!! supergefeliciteerd!!
joehoeeeeeeeee!! ja echt niet te bevatten he!!
lekker genieten!!

liv ben helemaal met je eens!
ik wil ook dat de anderen volgen!
wat meer prive!

groetjes mier

Wat geweldig bibi.Gefeliciteerd!!!
Super johhh ben je spontaan zwanger geraakt?
Nu wij nog.

Mier@ we zijn al tijdje bezig met ovulatietesten,maar nog geen dubbele streep gehad.Zit nu op dag 15,maar heb wel een langere cyclus zo rond de 33dg dus dan zou hij er toch wel één dezer dagen aan moeten komen.
Hoop het wel anders ga ik mij daar weer druk om maken ondanks mijn ovulatie goed is.

Ik wil mij heel graag aansluiten bij jullie op de babybites,maar weet alleen niet hoe ik jullie kan vinden daar.
Wil graag ook wat meer privacy is wel zo prettig toch.
Vandaag lekker genieten van mijn mannetje.Hij is vandaag jarig dus we gaan zo heerlijk uiteteten.
Hij heeft nu wel zoiets van had al 2 jaar vader kunnen zijn.Hij praat er niet vaak over,maar merk wel dat hij er ook veel mee bezig is.

ooo hoop zo dat het deze maand raak is.Heb na de KO weer veel hoop gekregen.
Ook weer gestart met tarwekiemcapsules afgelopen maand.
Zal zware teleurstelling weer zijn als het niet raak is.

Dus bibi ik kan de glitters wel gebruiken.

x susie

We mogen wel weer een nieuw lijstje openen,want klopt nu niks meer van hahaha.
Komt ook weer een zwanger bij.
ga even kijken of ik oude kan kopieren.

Heb even gekeken,maar lukt niet om te knippen en plakken aangezien veel oude berichten op het oude forum verwijderd zijn.
Wil iedereen even zijn status mailen.
Wie,welke ronde,enz kan ik nieuw lijstje maken.

hey susie,

ik zit zo terug te denken en volgens mij slikte ik ook tarwekiemolie net voordat ik zwanger ben geraakt (weet het niet meer precies hoeveel menstruaties ik nog heb gehad tijdens het slikken)

als je je aanmeld dan kan je bij zoeken de naam invoeren die je zoekt.

mijn gegevens; mier1980,zwanger,uitgerekend 24 oktober!

xxx

He Susie,

Als je bij babybytes rechts bovenin op leden drukt en dan weer recht bij leden zoeken, dan kan je liv84 invoeren en dan kom je bij mij, bambix is robin en pinkie is mier... Hoop dat je er wat aan hebt...

Mijn gegevens voor een nieuwe lijst:

zwanger geraakt na 3,5jaar, met 4e x iui, uitgerekend 23feb. 2010

XXX

Hoi Meiden,

Dank jullie wel voor de felilicitaties! Ik kan het echt nog steeds niet geloven!. En ik ga er zeker van genieten!
@Susie: Wij zijn idd spontaan zwanger geraakt en dit had ik echt niet durven dromen. We moesten het nog een half jaar op eigen kracht proberen en aan het einde van het jaar mochten we weer terug komen in het ziekenhuis en zouden we gaan starten met IUI. Ik ga echt voor je duimen en stuur ik je nog een keer de glitters:

Ik heb me trouwens ook aangemeld op babybites. Ik heb alleen nog niet iedereen gevonden. Ik zal zo nog even gaan zoeken.

xxx Bibi

Terug
Bovenaan