Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi ik werd perongeluk zwanger en kwam daar pas achter toen ik al meer dan 3 maanden was. Ik heb in die tijd gerookt, heel veel alcohol gedronken en zelfs 1 keer drugs gebruikt. Mijn dochter is helemaal gezond en een vrolijke baby van 6 maanden inmiddels.
Je moet vanaf nu geen sigaret meer aanraken als je het kindje wil houden. Ik rookte ook toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en toen heb ik geen sigaret meer aangeraakt. Ik weet dat het heel moeilijk is maar waar een wil is een weg. Ik vind het zo egoistisch als vrouwen roken tijdens hun zwangerschap.
In me ongevind zie ik heel vaak zwangere vrouwen roken, en omdat hun eerste kindje gezond is geboren vinden ze dat het ook bij een tweede of derde zwangerschap kan.
je laat je baby of je kind toch ook niet in een ruimte waar word gerookt?
je kindje zal misschien nu geen schade hebben de eerste 10 weken maar als je blijft roken is de kans natuurlijk groter dat er wel wat gebeurt.
Huh.. abortus? Why??
Stoppen. Niet simpel maar een hele simpele oplossing van je probleem. Over de eerste weken zou ik me geen zorgen maken.
ik kwam er met 6 weken achter dat ik onverwacht zwanger was en was er van overtuigd dat ze het niet zou overleven na alles wat ik gedaan heb.
Inmiddels 22 weken zwanger van een gezonde meid.
Ik vond het moeilijk te bedenken dat ik alle ongezonde dingen aan de kant moest zetten.. inmiddels ben ik het gewend en wil ook helemaal niet meer terug naar waar ik was.
Het idee dat ik mijn meisje schade aan zou richten omdat ik ergens niet vanaf kan blijven weegt absoluut niet op tegen het genot van roken/zuipen/drugs of overdreven veel energie drank.
Je wil geen wijzende vinger.. die zou je jezelf moeten geven. Gewoon kappen met die zooi Of zoek hulp daarbij. Roepen dat je denkt aan abortus omdat je je sigaretten niet kan laten liggen omdat je in paniek bent of het kind vast niet goed zal zijn vanwege je leefpatroon doen mijn hormonen opspelen.. sorry geen sorry.
Succes
Hoi hoi,
Ik zie geen reactie meer van je dus ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat?
Ik snap je paniek. Ik ben ook ongepland zwanger. Ws 16 okt uitgerekend. Vandaag hoor ik meer.
Ik heb toen ik het nog niet wist alcohol en slaapmedicatie op. Niet samen hoor hihi.ik wist ook zeker dat er van alles fout moest zijn. Maar de eerste echo was helemaal goed. Dus dan moet je het loslaten. Niet zo streng zijn voor jezelf en gewoon je best doen. Lukt het een keer niet dan vergeef je jezelf en probeer je het opnieuw. Pak alle vitamines, wandel en eet groenten en fruit. Meer dan je best kun je niet doen. Succes!
Oh ennuh als je over de schrik heen bent word het ook leuk en zakt je schuldgevoel vanzelf
[quote quote=10180556]Huh.. abortus? Why?? Stoppen. Niet simpel maar een hele simpele oplossing van je probleem. Over de eerste weken zou ik me geen zorgen maken. ik kwam er met 6 weken achter dat ik onverwacht zwanger was en was er van overtuigd dat ze het niet zou overleven na alles wat ik gedaan heb. Inmiddels 22 weken zwanger van een gezonde meid. Ik vond het moeilijk te bedenken dat ik alle ongezonde dingen aan de kant moest zetten.. inmiddels ben ik het gewend en wil ook helemaal niet meer terug naar waar ik was. Het idee dat ik mijn meisje schade aan zou richten omdat ik ergens niet vanaf kan blijven weegt absoluut niet op tegen het genot van roken/zuipen/drugs of overdreven veel energie drank. Je wil geen wijzende vinger.. die zou je jezelf moeten geven. Gewoon kappen met die zooi Of zoek hulp daarbij. Roepen dat je denkt aan abortus omdat je je sigaretten niet kan laten liggen omdat je in paniek bent of het kind vast niet goed zal zijn vanwege je leefpatroon doen mijn hormonen opspelen.. sorry geen sorry. Succes[/quote]
Goeiedag.. wat een compassievolle reactie. Niet dus. Ik begrijp haar paniek heel goed. Jij noemt als eerste dat ze “roept dat ze de sigaretten niet kan laten”. Ik lees hier een post van iemand die in paniek is dat ze het kindje schade heeft aangedaan en van daaruit gedachtes heeft of dit wel goed komt. Alles wat ik lees is in het belang van het kindje. Ik kan mij goed voorstellen dat het voor haar nu een rollercoaster is van gevoelens en gedachtes. Zeker als het zo onverwachts is en als zij terugdenkt aan de afgelopen weken en haar levensstijl.
No need om iemand zo te (ver)oordelen.
Wauw, Ik kan me je reactie zo goed voorstellen!! Huilen en leefstijl! pakje sigretten roken en veel alcohol gedronken.
Ik heb alle testen gedaan die je kan doen om te kijken of me kindje gezond is. Ja dat is het! 19 weken zwanger nu!! Dus het kan echt wel goed komen!
mijn advies neem te tijd voor jezelf dan ben je sterker naar de buiten wereld!!