Onverwacht zwanger van een derde...is er veel verschil tussen 2 of 3 kinderen

We hebben twee lieve, gezonde jongens van 10 maanden en 3 jaar. Nu zijn we er gisteren achtergekomen dat ik weer zwanger ben, ongepland dus...
We zijn heel hard aan het twijfelen. Aan de ene kant denken we; we hebben de ruimte dus 2 of 3 wat maakt het uit. Aan de andere kant; nu hebben we het heel leuk met zijn viertjes, is het ook nog makkelijk om ze eens uit logeren te brengen (we hebben zelf ook een actief en druk leven, wat we ook leuk vinden om enigszins vol te houden).

Wie heeft dezelfde situatie aan de hand gehad.
Wie kan me vertellen hoeveel drukker een derde is in vergelijking met 2 jonge kinderen?
 
Hoop niet dat je met die twijfel bedoelt dat je het eventueel weg wilt laten halen. Maar dat is een persoonlijke mening.
Wij verwachten ook de derde. (wel gepland) Ik denk dat het niet veel uitmaakt of je er 2 of 3 hebt. Mijn broers hebben er allebei 4 en die redden het ook prima.

Succes.

Liefs Annemarie
 
Ik hoop toch echt niet dat je er mee bedoeld dat je het wil laten weghalen.
Denk erom wat je doet of denkt.
Ik ben ingestort alleen al vanwege de verhalen dat we het MOESTEN weg laten halen omdat we het niet aan zouden kunnen.

en er komt bij dat het je leven achter volgt van tja jullie hadden met z'n 3en kunnen zijn!!!!

ik zou zeggen geniet toch van je zwangerschap meid.
 

Sorry hoor dat je deze vraag hier op een zwangeren forum ga stellen.....hoe je deze vraag uberhaupt kunt stellen.....als  een zwangerschap niet de bedoeling had moeten zijn had je daar van te voren rekening mee moeten houden zou ik zeggen.

Ik ben zowiezo niet voor abortus maar de reden die jij aan draagt is wel heel erg.....sorry dat ik het misschien zo cru zeg hoor maar er gaan wat stekels bij me omhoog staan....ik ben een gelukkige moeder van 2 prachtige dochters en in BLIJDE verwachting van de 3e en het is zeer gewenst...ook al zou dat inhouden dat we minder leuke dingen kunnen gaan doen.....of dat de kids niet meer uit logeren kunnen....of dat we een grotere auto hebben moeten kopen....een zwangerschap is het mooiste wat je kan overkomen meid....en dat ga je toch hoop ik niet om zulke onzinnige redenen beeindigen????

Ik hoop dat je gaat genieten van je ongeboren kindje!!!!!!

veel succes,

Gea(20 wkn-3 dgn)
 
Ik vind het geweldig om zwanger te zijn van de derde!! Ik heb dit wel gepland en daar zit denk ik dan ook het grootste verschil in. Ik zou zeggen ga ervoor!! Lijkt mij moeilijker om voor de eerste te gaan dan van de tweede naar de derde!!

Ik vond het zelf ook schrikken toen ik zwanger was hoor. Er is dan eigenlijk geen weg meer terug zal ik maar zeggen.En dit geld voor iemand die dus heel graag een derde wilde!!!  Ik zou zeggen neem de tijd even om aan het idee te wennen. Wellicht dat het dan misschien toch nog leuk wordt. En daarnaast zou ik het ook aan een aantal goede vriendinnen vertellen. Zodat je er in ieder geval over kan praten. Zij kennen jou en je gezin en kunnen je misschien goede raad geven.

Sterkte ermee

Groetjes Nova
33wkn+2 dgn 3e kindje

 
Goeie middag dames,

Ik kan me van iedereen de reactie wel voorstellen...maar ik vind het ook goed dat iemand met deze vraag hem daadwerkelijk durft te stellen. Soms gebeuren dingen die je niet zelf in de hand hebt. Ik was net bevallen en na 2 maanden ben ik de pil weer gaan slikken en na 4 maanden was ik zwanger. Ik ben niet ziek geweest geen ab geslikt helemaal niks...en toch zwanger van nr 4. Na 9 weken heb ik een miskraam gekregen. Dus niet iedereen heeft altijd alles in de hand. ik kan me enigzins voorstellen dat iemand gaat twijvelen. En daarbij...iedereen is vrij is zijn of haar keuzes. Dit wil niet zeggen dat ik alles goed keur maar probeer ook verder te kijken ipv iemand gelijk te veroordelen want daar schiet niemand iets mee op. Ik vind dat dit forum ook voor dit soort onderwerpen zijn. Ik wens iedereen sterkte met zijn of haar keuzes of met zwanger worden of zijn.

Kijk naar buiten en geniet van de zon!

Jess
 
Terug
Bovenaan