Onverwacht zwanger van een derde...is er veel verschil tussen 2 of 3 kinderen

je zou blij moeten zijn dat je zwanger bent. mensen die om zon reden een kind weg laten halen hebben gewoon geen gevoel sorry hoor maar zo denk ik erover.   mensen die een miskraam krijgen hebben keiveel verdriet enz en dan zou je zelf zoiets uit je eigen doen euhh beetje raar maargoed ik   hou erover op want ik vind het nergens op slaan je was er ook zelf bij toen het gemaakt werd neem ik aan......
 
Het is een keuze die alleen jij en je man kunnen maken.
Ik vind dat niemand opgedrongen moet worden om een kindje te houden.
Tuurlijk jij en je man waren er zelf bij maar ik neem aan dat als het onverwachts gebeurd is er hier geen sprake is van een avondje wat losjes omgaan met voorbehoedmiddelen ofzo. Je hebt er immers 2 dus zal ook zelf heus wel weten hoe je zwanger kunt worden en hoe je het kunt voorkomen. Dus laten we daar geen discussie over voeren.
Heel veel succes bij het nemen van een beslissing!
En mocht je het willen houden, dan zie ik je graag terug op het forum om het blijde nieuws met ons te delen.

Groetjes Lillian
 
Hoi,
Ik ben 11 weken terug bevallen van mijn derde kindje. Voor mij maakt het amper uit, twee of drie!
Nou is Lee wel een hele gemakkelijke en zit er tussen de kinderen meer tijd (oudste 6, dan 3 en laatste 11 weken). Ik denk dat de grootste overgangen die van niks naar eentje en van eentje naar twee zijn. Het organiseren en plannen begin je te doen vanaf de tweede. Het regelen en wennen aan de rem op spontaniteit en vrijheid begint bij je eerste. Het enigste wat ik kan bedenken is dat oppas zoeken iets moeilijker is. In de meeste auto's passen drie smalle zitjes naast elkaar. Mijn twee oudste slapen gewoon bij elkaar op de kamer en vinden dat geweldig (deden ze al toen ze nog maar met z'n tweeen waren).
Ach, het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Groetjes Ivy
 
Hoi,
Ik zal niet in gaan op de wel of niet weghalen discussie. Je vroeg het verschil tussen 2 of 3 kinderen. Ik heb er zelf 3 (van 4, bijna 3en 7 mnd) en vind het wel drukker. maar wat wil je je hebt er een mensje bij! Maar oh wat geniet ik van mijn kleine mannetje! Praktisch gezien valt het allemaal wel mee.Ik kan ze ook makkelijk wegbrengen hoor! Voordeel is dat de kleine lekker meehobbelt in de routine. Persoonlijk zeg ik dus, ga ervoor. Geniet nog 1 keer van dit prachtige wonder. Bedenk dat er nog een kindje van jullie komt net als wat je al hebt. Die wil je toch ook niet missen! Zo dat is mijn idee. De beslissing ligt echter bij julllie. Deze mamma geniet in ieder geval  volop van haar 3 kleintjes!
Groetjes Suzan
 
Hoi,

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag of het veel verschilt. Want ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Maar daar in ieder geval heel veel succes mee en denk er goed overna. Dat is het enige wat ik kan zeggen.

Maar ik wil even reageren op de overige dames. Jullie moeten je schamen. Deze vrouw heeft een serieuze vraag en jullie antwoorden niet eens.
Jullie praten maar raak en gaan er gelijk vanuit dat ze het weg laat halen. Begrijp me niet verkeerd ik ben tegen abortus!!!!! Maar iedereen heeft een eigen mening en laat die mensen alsjeblieft in hun eigen waarden!!!!!

liefs Helma
 
Beste Helma

mag ik jou nou eens een vraag stellen????
Je zegt dat iedereen een eigen mening heeft.
Alleen waarom accepteer je die dan niet???
Kijk ook jij uit je mening en dat is alleen maar goed, maar zoals ze hier het verhaal neerschrijft, komt het over ( althans bij mij ) dat ze niet weet of ze de kleine geboren wil laten worden of niet. kortom abortus.

En ik denk dat het bij meerdere dus zo is overgekomen, en dat daarom iedereen zo reargeert.

In iedergeval respecteer ik jou mening ook, maar ik wil alleen nu ff uitleg geven bij mijn antwoord.

groetjes jantine
 
weet je wat t is

de meste die daarop hebben gereageerd zijn zelf zwanger en dan reageer je misschien wat te heftig

omdat er iets in je groeit

maar   het is onze mening dus   aub laat ons die mening hebben ....



verder moet ze het natuurlijk helemaal zelf weten

wij kunnen niet in haar leven/beurs kijken dus ik zou zeggen

DOE WAT JIJ DENKT DAT T BESTE IS VOOR JULLIE EN JE KINDJE!



sterkte



groetjes renata

 
Hoi Jantine,

Ik heb nooit beweerd dat ik jullie mening niet correct vind en jullie mening niet accepteer. Helemaal niet maar het gaat mij erom dat niemand antwoord geeft op haar werkelijke vraag. Ik ben ook tegen abortus want er zijn heel veel mensen die heel graag het kindje dan zouden willen adopteren.

Nou ja in ieder geval iedereen moet het zelf weten dat is met alles zo. Vind je ook niet? Ze moet dit gewoon heel goed bespreken met haar man en daar kunnen wij zeker niet over beslissen maar ja we praten erover of ze vroeg of ze het weg moet laten halen. Snap je wat ik bedoel?

Niet boos zijn!!!!!! :)

liefs helma
 
Terug
Bovenaan