Ik zat ooit ook in een soortgelijke situatie. Ik was 16e’ woonde hij mijn ouders’ had helemaal geen werk en mijn ex wou dat ik een abortus deed. Mijn ex is moslim en een buitenechtelijk kind was (haram) Mijn moeder heeft (ondanks dat ik daar woonde) 2 weken niks tegen me gezegd omdat ik geen abortus wou. Ik heb een meerderjarigheidsverklaring aangevraagd’ en vanuit het niets alles opgebouwd zonder vaste grond’ ik ging in een tienermoederhuis. Toen mijn zoon 3 maand was kwam ik terug bij mijn ex (waarom ?) goede vraag. Toch heb ik uiteindelijk 4 gezonde kids gekregen en op mijn 24ste weer alleenstaande moeder maar mijn kids zijn nooit iets te kort gekomen. Nu heb ik een lieve man en willen we samen een 5e kindje mijn 4 kids zien hem als vader en hebben zelf de keus gemaakt hem papa te noemen. Dus zonder een relatie een kind gelukkig grootbrengen is geen probleem. Een abortus zal je (waarschijnlijk) blijven achtervolgen’ wat ik van andere moeders hoor die het wel hebben gedaan dat ze vooral schuldgevoelens krijgen als ze uiteindelijk wel een kindje kregen. Vergelijken en inzien dat je hun broertje/zusje hebt vermoord. Sorry als ik misschien heel hard ben’ maar over abortus ben ik echt niet te spreken er is altijd een weg ook voor jou.