Onwijze trek in....???

A

Anoniem

Guest
Dames,

Ik ben zo nieuwsgierig of jullie daar nou ook last van hebben. Sinds een week of 3 is de yoghurt (vooral de Turkse yoghurt) met verse vruchten (vooral aardbeien, bosvruchten en  frambozen)  niet aan te slepen hier in huis. En dat terwijl ik yoghurt helemaal niet zo lekker vind/vond....

Hebben jullie ook zo'n tik?

Groetjes Jettepetje

Hoi!!

Ook hier een zwangere met een gekke eetgewoonte hihi
Eet elke dag 1 of 2 bordjes pap. Brinta met van die vruchtjes erin.
En appels! Eet er 2 Mmmmmmmm
Voelt zo raar omdat ik het MOET hebben!
Het voelt zoals voor de zwangerschap bijv. met chocolade of chips maar nu alleen met gezonde dingen.
Vreemd hoor het lichaam en die hormonen!

Ciao Natas

ik ben eigenlijk van het november forum maar daar had ik deze vraag ook al gesteld want hier zijn de eierkoeken echt in trek en de schoolkrijt van venco..helaas wat minder gezond maar wel erg lekker!!
Ik ben nu bijna 32 wkn dus ik begin wel te merken dat mijn eetlust wat groter wordt nu..misschien ook omdat het lichaam meer moet voorduren nu..maar ik geniet heerlijk van dat lekkers haha!

Gr Angela

Nee eigelijk helemaal niet. Ik had bij mijn 1e zwangerschap erge zin aan melk, echt ik kan wel 2 liter melk per dag op  drinken. Nu merk ik wel dat ik melk ook weer lekkerder vind dan voorheen maar lang niet zo'n verslaving. Nu vind ik in een avond 2 of 3 glazen melk wel lekker maar overdag taal ik er niet naar.
Gelukkig maar. Nou ja ijsjes vind ik ook erg lekker maar dat is altijd al een verslaving van mij.....
Mijn buurvrouw was verslaafd aan frikandel spec. Die moest iedere dag een eten. Endie is me daar toch dik van geworden.... Ben blij dat ik dat niet heb!

Monique  

Grappig om te lezen. Sinds een paar weken heb ik onwijs veel trek in appels, Granny's, mmmm. Dit had ik bijn de tweede ook. Verder niet echt dingen waar ik onwijs veel trek in heb.

Syl
35+6

Mmmm ik neem mijn verhaal van een (paar) uur  weer terug of jullie brengen me op verkeerde gedachtes haha.
Ik loop net door de stad heen en krijg me vreselijke zin aan een glas melk. Heb gewoon net in haast boodschappen gedaan om zsm n/d supermarkt te gaan voor een koud pak melk.... Ik moest gewoon een glas koude melk hebben

Monique

Ik heb de laatste dagen, nu het wat kouder wordt echt zin in warme chocolademelk. Drink nu ongeveer 2 mokken op een dag. En bij mijn ontbijt, altijd een cracker of boterham met chocoladepasta. Het erge is dat ik mijn dochtertje nu ook verslaafd heb gemaakt ook chocopasta. Ik eet het trouwens alleen 's morgens, 's middags maakt het me niet zoveel uit.

Gr Christa

Ik kan niet genoeg krijgen van friet !!!
Waarom is mij compleet een raadsel..

En ook HEEEEL moeilijk om me in te houden aangezien ik in Belgie woon en dus ( en dat lieg ik niet ) 3 friettenten in 50 meter om me heen heb :p
Dus ik hou vooral veel ramen dicht hahaha !

Liefs Esther ( 34 weken )

Terug
Bovenaan