Onwijze trek in....???

Oh ja, sushi was ik vergeten. Daar heb ik ook zo'n zin in met rauwe vis!

Goed idee om je partner een lijstje te geven van wat hij allemaal moet kopen...Ga meteen aan de slag!

zin in.... alles!!
Ik kan de hele dag door wel eten, en dan het liefst natuurlijk zoetigheden en chips enzo. De enige manier om me te beheersen is om het gewoon niet in huis te halen... Moet dus niet naar de winkel als ik echt trek heb!!

De klapper is inderdaad wel een lekkere rode biefstuk, met een goed glas rode wijn. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........
Of tussen de middag een vers wit bolletje met rosbief....beetje peper beetje zout, blaadje rucola, klein drupje mosterddressing... HHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM............

Oke, ik mag even een dropje om door de ergste lekkere trek heen te komen...

Ik las dat een heleboel meiden zin hadden in filet american. Ik had dat ook bij de eerste en toen mijn moeder vroeg wat kan ik voor je meenemen (ik heb een week in het ziekenhuis gelegen na de geboorte van mijn dochter) zei ook meeteen een pistoletje met filet american. Nou heb je bij ons in de supermarkt (c1000) een heel goed alternatief voor filet american wat je wel mag eten, het heet prepare du chef. Ik heb het zelf al een keer gekocht en ik vind het zelf lekkerder smaken dan filet american. Het is gemaakt van gekookt vlees, dus niet rauw, bij ons zeiden ze dat ze dit in Belgie in plaats van filet American aten. Dus kun je echt niet wachten dan is dit een goed alternatief.

Gr Christa

ik eet bijna ook alles wat los en vast zit
niet normaal gewoon
en ook alles door elkaar
koekjes, snoepjes, veel fruit, zelfgemaakte sapjes en smooties en ga zo maar door...
ik ben ook al 22 kilo aangekomen
dat lijkt en klink veel maar als je 48 kilo woog voordat je zwanger raakte valt het weer mee vind het er goed uit zien heb weer lekker vet op mijn benen en billen haha

Laatste heb ik weer alcohol vrije wijn gekocht. Er is amee wijn maar die vind ik iets nepper maar ik had de laatste keer een andere alcoholvrije wijn en die was gewoon net echt. HEERLIJK!! Gewoon lekker bij de mitra gehaald! Haal van de week denk ik weer een flesje .

Monique

Ik ben nooit echt een softijs mens geweest maar nu  kan ik echt liters ervan eten/drinken.
Vooral milkshakes en ijs van de mac donalds hmmmmmm........gisteravond laat zelf nog speciaal voor een  milkshake naar de mac drive gereden
Ik ren vandaag gelijk naar de C1000 voor prepare du chef, vervanging van filet american........ben benieuwd of dat even lekker smaakt.

toch maar even reageren!

Normaal ben ik een enorme zoetekauw, toen ik net zwanger was maakte ik me zorgen.
Maar gelukkig... Ben nu gek op gekookte aardappels met mosterd... normaal eet ik eigenlijk nooit aardappels, nu minimaal 5 keer in de week. Lekker met veel groente..hmmm!!!!

En als vaker genoemd melk..heerlijk drink ongeveer 6 pakken in de week (alleen!) Daarnaast veel yoghurt, pudding, vla drinkyoghurt, heerlijk. Denk dat ik op ongeveer 8 liter zuivel in de week kom in mn eentje!

hoi hoi
bij mijn eerste was het magnum(ijs),bij de tweede mars,bij de derde repen chocola,bij de vierde (en dat was het ergste)boschen bollen.kon er echt superzagy van worden als er geen boschen bollen meer waren bij de appie hein,bij de vijfde was het meloen en nu heb ik niet echt iets,raar he.
maar het is wel zo dat elk pindje door het mondje gaat want bij de eerste vier ben ik heel veel aangekomen terwijl ik bij de vijfde maar 6kilo ben aangekomen en nu(33weken) 5kilo.
en het stomste is na de tijd kan je er echt wel van walgen,ik lust nu helemaal geen boschen bollen meer.
hihihi raar he zwanger zijn.
liefs sil

Terug
Bovenaan