Onwijze trek in....???

Kauwgom! En dan van die hele sterke mint smaak. Het liefs drie tegelijk en als de smaak eraf gaat moet ie onmiddelijk worden vervangen. Verder heb ik juist geen trek in voedsel. Alles zet zich om in een vreemde metaal smaak waardoor ik niets lekker vind.
Dus kauwgom is echt het enige waar ik blij van wordt. (had ik ook bij mn eerste kindje)
Typisch!

Groetjes Mama Lina bijna 34wkn!

Hoi!

Ook hier eentje met een melk-verslaving. Er gaan ineens liters doorheen hier in huis. Nu vond ik melk altijd wel lekker...
en verder kun je me midden in de nacht wakker maken voor meloen! Dit vond ik juist weer niet zo lekker hiervoor dus is wel even vreemd....

leuk onderwerp trouwens!

Gr,
KC

Halloo,

Ik dacht zin te hebben in een chocoladecake, nou niet dus. Smaakt me helemaal niet. Wel heb ik onwijze behoefte aan worteltjes en komkommer. Vooral die worteltjes zijn vreemd aangezien ik dat nooit eet.
Misschien heeft het te maken met het feit dat ik veel last van maagzuur heb de laatste 2 weken en dat worteltjes zo fris zijn.

Nou ja, beter dan patat haha. Normaal kan ik daar niet vanaf blijven. Ben al 16 kilo aangekomen en dat leek me wel genoeg.

Hebben jullie ook zo'n zin in rauw vlees zoals filet american. Kan ik zoooo naar uit zien.
Nog een weekje of 5!

Groetjes Empe

Ik snak inderdaad naar een biefstuk, liefst zo rauw mogelijk hahaha. En sushi, ik heb zo'n trek in sushi. Dat heb ik al besteld voor op m'n kraambed .

IJsjes! Maakt niet uit welke.
Op het ogenblik zijn wel de raketjes en de perenijsjes erg in trek bij mij

Gr Rinske 38,2 wk

Ik ga me te buiten aan:  geroosterd brood met Nutella, mag je me sinds een paar weken voor uit bed halen, sinds het begin van de zwangerschap; Granny Smith appelen, liefst 4 per dag, schep ijs (was voor de zwangerschap al wel lekker, maar nu), Mc Shake aardbei (het water loopt me al in de mond als ik typ, gelukkig kan ik me beheersen, maar anders reed ik elke dag naar de McDrive, nu nog maar eens in de 4 weken als tractatie voor mezelf:) ), Nutricia Chocomelk nog lekkerder dan normaal.

Waar ik mij al op kan verheugen na de bevalling, een echte Argentijnse Steak medium, filet american, carpaccio met pijnboompitjes  en een zoet wit wijntje. Dat wijntje zal nog wel even moeten wachten als ik BV ga geven :)

Maple

Eigenlijk moet ik 's avonds voordat ik ga slapen even wat eten, anders lig ik te draaien en kan alleen maar denken aan van die "verjaardagshapjes" zoals:

* ananas met blokjes kaas
* asperges in ham gerold
* augurkjes in ham gerold
* gevulde eieren
* toastjes met ei-bieslook/ zalm- of tonijnsalade
Ik sta dan ook regelmatig bij het lichtje van de koelkast zulke hapjes te  maken

En:  toastjes met filet americain of een rode biefstuk,  liefst in combinatie met een glas mousserende zoete witte wijn , daar droom ik al maanden van!

JAAAA Filet americain en rosbief en fricandeau met zout en peper op brood!! en gerookte zalm op toast!

Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij deze dingen in huis moet halen voor als ik bevallen ben hahaha! Bij de echte slager natuurlijk want dat heb ik  dan wel verdiend :p

gr Angela

Terug
Bovenaan