Onze dochter Mette is geboren!

hoi inge en man ,allereerst van harte met jullie dochter.nou ik heb even op je site gekeken,nou een supermooi meiske hoor!!!!!!!!daar mag je met recht trots op zijn.
trouwens wat heb je een gaaf kamertje!!!!!!!!!
nou ga lekker genieten samen van dit wondertje en heeel veel geluk toegewensd gr jb 38wkn.

Hoi Inge,

Hierbij wil ik jullie nogmaals van hate feliciteren met de geboorte van jullie meid. Ik heb net even op je weblog gekeken en ze is echt een plaatje. Ik wens jullie ook heel veel plezier en alle geluk van de wereld toe. En ben ik blij dat alles goed gaat gaat met jullie.

Veel liefs Fruit Girl 33 wk en 4 dgn

Lieve Inge,
Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meid! Wat een plaatje is het.
Ik heb net met tranen in mijn ogen jullie verhaal een beetje zitten lezen. Wat moet het dubbel voelen...
Erg goed van je dat je ook nog geen visite ontvangt. Kom eerst maar even bij van alle gebeurtenissen.
Heel veel geluk toegewenst.
Sil

hoi Inge,
Nogmaals gefeliciteerd met je mooie dochtertje!
Ik hoop dat je lekker geniet me je kleine meid, en heel verstandig
dat je het even rustig aan doet!

liefs Daan

hallo!! van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
Geniet ervan!! maar dat zal vast wel lukken denk ik!

Kus angela

Hallo trotse papa en mama van jullie prachtige dochter Mette!

Gefeliciteerd met jullie meissie, wat een plaatje, ik heb jullie verhaal gelezen, en ik werd er toch wel een ontroerd van, je hebben het zwaar gehad maar je hebben er een prachtige dochter voor terug gekregen,
Jullie sterretje heb ik ook een traantje om gelaten en kan heel goed begrijpen dat jullie het er moeilijk mee hebben.
Wens jullie ook veel sterkte, en steun.

En geniet van de kleine meid.
Liefs Debbie

Hoi trotse ouders,

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter  ( ik heb natuurlijk meteen gespiekt op jullie site...) Tja, inleiden is meestal geen pretje is ook mijn ervaring, maar je hebt het achter de rug en je beloning is een hartstikke lekker meisje
Ik hoop dat het allemal goed blijft gaan en dat ze goed aansterkt, maar dat zal wel goed komen met veel TLC van jullie
Geniet ervan!! ze zijn zo groot!!
liefs Smartie

Hai Inge,

Lang leve mijn hormonen. Zat gewoon te huilen bij je verhaal!

Maar goed; Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Ik vind haar naam ook erg mooi!

Geniet van jullie wonder!!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan