Onze dochter Mette is geboren!

Hoi Inge en mannetje.
Ook hier gefeliciteerd met jullie mooie wondertje!!!!

Wat een lieve schat! Ik wens jullie alle goeds en ook veel sterkte, wat hebben jullie veel meegemaakt.

Maar met zo'n wonder naast je moet dat gaan lukken! Veel liefs van Ayleen

Hoi Lieverd,

Ook nog ff hier een dikke geboorteknuffel voor Mette.
Ik vind het zo n super naam ing echtwel,ik heb het er ook steeds over.
Als je straks meer opgeknapt bent en alles loopt vlekkeloos dan hoor ik wel weer van je.

dikke kus Nice

lieve Inge en wederhelft,

Ik heb net met tranen in mijn ogen je weblog zitten lezen, vanaf het begin tot het eind. Wat een hoop hebben jullie moeten verduren!! En wat een verdriet om jullie sterretje!!

Ik wil je van harte feliciteren met je prachtige dochtertje Mette! Hopelijk gaat het goed met haar en natuurlijk ook met jou!!

Hoi Inge en man,

Van harte gefeliciteerd met Mette!
Wat een ontzettend mooie naam zeg.

Hai Inge en Wederhelft!

Gefeliciteerd!! Ook ik heb jullie hele verhaal steeds gevolgd. Vol bewondering over hoe sterk jullie zijn!! Nu hebben jullie een mooie dochter, én een sterretje waar jullie ongetwijfeld ook heel trots op zijn. En terecht! Geniet van jullie gezinnetje en 'live your life every day'!

X

Inge

Nogmaals van harte met jullie prachtige dochter. Ik hoop dat jullie heel veel plezier aan elkaar mogen beleven. Heel veel geluk gewenst.

Liefs Linda 33,1 wk

Hoi Inge,

Wat heerlijk voor jullie dat het na zoveel tijd toch is gelukt om zo'n mooi wondertje in je armen te mogen sluiten. Gefeliciteerd je hebt het verdient!!

Geniet ervan.

Liefs Belle
(van het forum als het langer duurt)

Terug
Bovenaan