Onze dochter Rebecca is geboren!!!

Gefeliciteerd meid!! Jeetje ja te vroeg bevallen kan ook, het komt nu toch wel heel erg dichtbij!! Hopelijk mag ze snel mee naar huis en kunnen jullie lekker gaan genieten, maar dat zal je vast nu al doen!
Groetjes mamavanbijnatwee 34 weken en 2 dgn

Nou ben ik weer.

Ze is om 5 uur vannacht weer van de ondersteuning af gehaald. Alles gaat goed. Ik heb haar denet haar 1e flesje gegeven en die is volledig op gegaan (YEAH).

Mn man is redelijk bijgekomen, komt me straks ophalen, ga lekker naar huis toe. Gelukkig is het ziekenhuis redelijk dichtbij, dus lekker op en neer rijden.

qua het buikslapen, ik geen geen bv dit omdat is zeer binnenkort met medicatie moet beginnen ivm insectenallergie en ik slechte ervaringen heb met andere medicatie die ik tijdens de zwangerschap hebt gehad.

waarschijnlijk vannavond dat ik wat foto's zal plaatsen, op de huiscomp gaat dat tenminste.

Iedereen bedankt voor de reacties

Groetjes Pauline

Oh trouwens haar volledige naam is Rebecca Joan.
De 2e naam is een combinatie van de namen van mijn moeder, Johanna Agatha en ze werd altijd Joa genoemd.
Mijn moeder is bijna 15 jaar geleden overleden en wilde haar toch op die manier in gedachten houden.

Super nieuws zeg! Al het hele flesje zelf leeggedronken, KNAP! Ben heel benieuwd naar jullie poppetje dus kom maar op met die foto's ;)

Hele mooie naam, ook hoe je haar hebt vernoemd...

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd, schrok wel ff toen ik de titel las, dacht echt wat super vroeg, maar fijn dat alles goed gaat

Hopelijk mag je meisje snel naar huis, geniet ervan en doe rustig aan

Terug
Bovenaan