Onze dochter Rebecca is geboren!!!

Oooow wat een nieuws hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!! Was wel ff spannend toen ik t begon te lezen...(als alles maar goed is... ) maar gelukkig doet ze t super....!!! Nou geniet er van en heel veel geluk met jullie gezinnetje..!!

Raakte je niet ff in de stress zo van shit iets te vroeg?? En je man heeft hij t overleeft ;-) hihi

Groetjes Joyce 32 wkn

zo super zeg! gefeliciteerd!! dus je bent de eerste! wij zitten nog een tijdje met bolle buiken ;-)

ik hoop dat ze snel helemaal op krachten is om lekker mee te kunnen naar huis.

geniet ervan!!!!!

@jedie81, ik had op dat moment iets van uuuuuuuuuhhhh oeps, what the ........!! En toen ineens de rust zelve.
Ja mn mannetje heeft het overleefd hij kan er nu ook om lachen, voornamelijk zijn manier van inlichten op dat moment:

Tegen de verloskundige aan de telefoon: Mijn vrouw lekt water!!!!! Nou ik kwam niet meer bij op de wc (was het dichtsbijzijnde wat ik kon bedenken en ook om wat optevangen).

Verder iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!!!

@jedie81, ik had op dat moment iets van uuuuuuuuuhhhh oeps, what the ........!! En toen ineens de rust zelve.
Ja mn mannetje heeft het overleefd hij kan er nu ook om lachen, voornamelijk zijn manier van inlichten op dat moment:

Tegen de verloskundige aan de telefoon: Mijn vrouw lekt water!!!!! Nou ik kwam niet meer bij op de wc (was het dichtsbijzijnde wat ik kon bedenken en ook om wat optevangen).

Verder iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Wow! Gefeliciteerd! Een meisje! Wat fantastisch!

Wat bijzonder van je honden, die hebben het vast door gehad! Ben benieuwd, ik heb ook 2 honden!

Heel bijzonder, de eerste maartmama in januari! Fijn dat het goed met Rebecca gaat, ik hoop dat ze snel mee mag naar huis!

Een knuffel voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan