Onze droom is over...........

Het ging allemaal zo goed, voelde me goed, de spanning was bijna niet te verdragen, maar kon ik nog net volhouden totdat we vanmorgen wakker werden en het moment van het toilet kwam nader en ja hoor, ben ongesteld geworden. Nu zijn mijn tranen op, echt op, want die heb ik zo veel gehad vandaag dat er geen meer zijn.

Voor ons zit de 2e IVF poging er helaas op, tenzij er van de overgebleven 4 embrio's nog wat ingevroren kon worden, maar daar hebben we nog niets over gehoord.

Tot zover!

Liefs, Pleun

Lieve, lieve, lieve pleun

ohhhhhh wat vind ik dat erg!   Dit had ik niet verwacht hoor! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Gooi je tranen er maar flink uit en haal een extra knuffel bij je mannetje.

heel veel sterkte en een knuf!  

Liefs indy

Lieve, lieve Pleun

Wat vind ik dit ontzettend klote (sorry geen ander woord voor) voor jullie! Als ik het iemand had gegund, was jij het wel! Ergens dacht ik het wel omdat ik vandaag geen reactie van je kreeg, helaas is mijn voorgevoel nu definitief geworden. Oneerlijk is de wereld dan verdeeld he meis! Ik kan je gevoel zo goed voorstellen, ik heb 2 dagen ook alleen maar kunnen huilen.
Ik wens je heel veel sterkte toe samen met je man!

Een hele dikke knuffel, Ibbeltje

NEEEEEE!!!!! Waarom......ooohhh Pleun, ik vind het echt heel erg. Wou dat ik je kon troosten/helpen.....
In mijn gedachten leg ik mijn arm om je schouder en je mag altijd uithuilen hoor!!!
Veel liefs

Lieve Pleun,

Wat ontzettend vreselijk verdrietig is dit voor jullie zeg! Ik vind het echt heel erg klote voor je dat je nu weer zo'n teleurstelling te verstouwen krijgt. Ik hoop dat je de kracht terug zult vinden om strakjes bij je nieuwe poging weer vol goede moed te kunnen beginnen. Ik denk aan je!

Liefs, Anke

Lieve Pleun,
Wat vind ik dit erg voor jullie, ik weet hoe je je voelt. Ook ik heb haast geen tranen meer over. Want de hoop wat zo groot op een succes. Het is zo oneerlijk................je moet er zoveel voor doorstaan en nu dit........ zo oneerlijk!!!!
Ik wens je heel veel sterkte samen met je man, het belangrijkste is, blijf praten en als je huilen moet, blijven huilen, want dat lucht op.

Neem de rust en ik denk aan jullie.........................
pittty en haar man

Nee Pleun..... wat erg!!!!

Ik heb hier zo zitten duimen en kaarsjes laten branden, want ik gun het je zo ontzettend!!!
Huil maar lekker uit bij je vrienden, familie, hier op het forum!
Ik hoop dat je bij veel mensen troost kunt vinden en dat je straks weer alle moed bij elkaar kunt verzamelen om weer in de toekomst te kijken!!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan