Onze droom is over...........

Lieve Pleun en man

Ik had het jullie zo gegunt dat jullie zwanger zouden zijn en toen las ik dit. Whoh wat een slecht nieuws.
Wel goed nieuws dat er 2 emmies in de vriezer terecht zijn gekomen. Ik zal heel hard voor je duimen dat een van deze 2 een blijvertje is
Sterkte

Liefs

Lydia

Hoi Pleun,

Wat spannend zeg twee cryo's in de vriezer. Ik ga hard voor je duimen dat jullie wondertje erbij zit en ook jij weer lekker warm op het wachtbankje komt te zitten.
We gaan ervoor dat 3x scheepsrecht is!

Liefs Sabine

Hoi lieve meiden, zoveel reacties, dat doet ons erg goed, wat fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven! We hebben toch wel een flinke klap te pakken en ik zeg met nadruk wij, want ook mij lieverd heeft het niet makkelijk gehad. We willen zo graag een kindje en dan moeten we er zo lang over doen, net als jullie allemaal trouwens, af en toe is het oneerlijk, vinden jullie niet?

Het gaat al een stuk beter met ons, we genieten heel erg van elkaar, want ons huwelijk daar is echt niets mis mee, ik wilde hem vandaag opnieuw ten huwelijk vragen, zo gek zijn we met elkaar, hij moest wel lachen............

Morgen ga ik het ziekenhuis bellen om te vertellen dat het mis is gegaan en een evaluatiegesprek aanvragen met onze gynaecoloog. Tevens zal ik dan doorgeven dat we de brief over de cryo's hebben ontvangen en vragen hoe dat in zijn werk gaat!

Hebben jullie ervaringen met de terugplaatsing van een cryo?

Ik hoor het graag!

Heel veel liefs van Pleun en ook allemaal een knuffel van mijn lieverd

Hallo lieve lieve Pleun en lieverd van Pleun,

Wat een triest nieuws bij jullie. Het komt wel een x goed of het komt echt wel goed... ik had het zelf kunnen zeggen... zeg het ook telkens eigenlijk.mm.
Ik hoop dat je ondertussen nws hebt dat de ingevroren emmys teruggeplaatst kunnen worden, dat is dan in elk geval een lichtpuntje. Maar misschien ben je daar nog helemaal niet aan toe. Oh lieve meid, ik vind het zo erg voor jullie maar ja daar heb je niet zoveel aan.  
Jullie liefde voor elkaar spat zowat van het scherm van m'n pc af, daar is niks mis mee. Hou dat maar goed voor ogen en wees je ervan bewust dat dat heel bijzonder is en iets waar veel mensen een moord (ja bij wijze van) voor zouden doen. En ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie over niet al te lange tijd een kroon op jullie huwelijk kunnen zetten!!

Dikke knuffel
Scorpy

Terug
Bovenaan