Onze droom is over...........

Wat een teleurstelling zeg. Zo dichtbij en toch ineens zo ver weg, Balen…..en dat is nog zeer zacht uitgedrukt! De tweede teleurstelling , verschrikkelijk.
Probeer het toch dat plekje te geven, die het zou moeten krijgen. Dat heeft tijd nodig, en gun het die tijd en geef het ook die tijd. Wees verdrietig, en ben teleurgesteld, pas als je je daaraan toegeeft, kun je je weer opladen voor een nieuwe poging. En kun je het ook aan, weer een poging te ondernemen. Want sta je niet goed in je schoenen, ben je ook mentaal minder in staat deze o, zo zware fase in te gaan.
Dat is een tip, doe er mee wat je wilt. Doe de dingen die jij / jullie vinden die je zou moeten doen.
Tot slot wil ik je heel, heel veel sterkte wensen bij het verwerken van deze teleurstelling.
Het gaat je lukken, dat is zeker!

Lieve groetjes Sjan

Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie steuntjes in de rug en het komt echt wel een keer goed..................

Wij hebben vandaag toch wel weer een lichtje gezien na de duistere dag van gister, we kregen nl. zojuist post van het EMC dat er nog 2 emmy's in de vriezer zijn gegaan en daar moeten we dinsdag over bellen voor een terugplaatsing, dus wie weet!

Fijn weekend allemaal, voor de dames op pluche, blijf lekker zitten en hou elkaar goed vast, zodat "je er niet af kan vallen"! En hou toch maar alvast weer een plaatsje voor me vrij in de toekomst!

Dikke kus van Pleun

Lieve Pleun,

Gelukkig zeg, toch nog een lichtpuntje! Ik hoop voor je dat deze cryo's een van jullie kindje gaat worden. Ik duim voor je. Wordt dinsdag dan ook meteen een datum vastgesteld voor de tp?

Ik heb bewondering voor je meid, dat je alweer zover bent. Zolang je er zelf nog in blijft geloven, gaat het vast een keer goedkomen.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, ik heb echt geen idee, ik heb me nog nooit verdiept in een tp met cryo's. Ik moet dinsdag contact opnemen met het SFG en die regelen de rest. Wel erg toevallig en of het zo moet zijn, dat vandaag DE brief binnenviel, terwijl ik gister helemaal niet gebeld had met het EMC of het SFG. Ik kon het even niet opbrengen om het IVF secretariaat te bellen, doe ik dinsdag wel.

Ga je nog wat leuks doen? En hoe voel je je nu?

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Wat een erg berichtje zeg!!!
Klote is dat he om dit zo mee te maken.
Ik blijf voor je duimen en hoop op een suc6 volle 3e poging!!!
Sterkte ermee!!

Liefs Sylvia

Hoi Pleun,

wat een rot bericht zeg! Ontzettend balen, dat ook deze poging weer niet is gelukt.

Maar inderdaad wel een klein lichtpuntje dat er 2 emmys de vriezer in konden.

Sterkte met deze situatie en als je ongeremd je hart wilt luchten dan meld je je maar!
Wij van het forum,  (ik denk dat ik wel wij  mag zeggen) zijn er voor je.

Liefs, Belle

Hoi  Pleun

Meid wat voel je je verschrikkelijk je hoop heb je weer moeten opgeven.
Zal het ooit nog een keer lukken....??? Het zal ons wel niet gegunt zijn.....Wat doen we dan verkeerd...?Waarom hun wel en wij niet........?

En toch blijf hoop houden pleun want hoop doet leven.Ik heb altijd gezegd dat wij een keer kinderen zouden krijgen, maar dat het zeer moeilijk zou gaan.
Nu met de 3de IVF ben ik zwanger geworden.Ik durfde bijna niet meer te hopen maar toch! Ik kan het ook nog steeds niet zo goed geloven en er kan nog van alles misgaan want ik ben nog maar 6wkn en3 dgn zwanger.
Misschien wil je dit juist niet horen of misschien geeft het je toch hoop!!!

Mijn gevoel heeft het dan uiteindelijk toch bij het goede eind gehad (tot nu toe).

Ik hoop dinsdag op een positief bericht voor je.
Wat een spanning weer.Hoeveel kan een mens aan?

Hele dikke knuffel van plodder.

Hoi Lieverd,

Hoe is het nu met je? Ik hoop dat het wat beter met je gaat, zeker na het toch wel hoopvolle berichtje van de cryo's. Ik denk dat je dinsdag wel verder zult horen, wanneer de tp zal plaatsvinden. Ik heb geen idee hoe dat verder gaat, wij hebben nooit cryo's gehad en nu waarschijnlijk ook niet.

Met mij gaat het goed, wel af en toe last van krampen in mijn baarmoeder. Hopelijk is dat een goed teken! We zijn gisteren en straks weer bij vrienden uitgenodigd om te bbq-en. Dus voorlopig hebben we even afleiding genoeg! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, moet wel zeggen dat het deze keer beter gaat dan de eerste poging (tot nu toe dan!!!). Volgende week zal dat ook wel anders zijn.

Nou meid, ik hoop dat je dinsdag goed nieuws te horen krijgt en dat de tp al snel kan plaatsvinden. Schrijf je dinsdag nog even hoe je uitgepakt bent?

Dikke knuffel, Ibbeltje

Terug
Bovenaan