onze eerste wel of niet bij de bevalling???

hey dames,

thxs voor jullie reacties vind het goed om te lezen hoe anderen het ervaren enz.

mijn bevalling van de oudste was ook een turbobevalling hihihi pfff in anderhalf uur hihi
was behoorlijk heftig en eng want de weeen kwamen niet netjes om de vijf min nee het was 1 grote wee waar geen eind aan leek te komen maar ja ons manneke heeft alles goed gemaakt.

voor zover hebben we nu wel besloten dat we hem als het snachts gebeurt niet wakker maken en mocht hij wakker worden dat er dan al wel iemand is die hem alle aandacht kan geven en hem eventueel meeneemt mocht het te heftig worden dus eigenlijk laten we het nu een beetje op ons afkomen en wachten af!!

tja en voor overdag neemt een vriendin/schoonmoeder hem nou gelijk mee.

heb nu ook met iedereen een afspraak gemaakt dat niemand welkom is niet eerder dan dat sean zijn zusje als eerste heeft gezien!

dat vind ik persoonlijker iets belangrijker dan de mensen daarom heen klinkt miss. heel hard maar ja ....

ik ben nu zelf weer zwanger geworden na 3,5 jaar medische molen  middels iui en vroeg me eigenlijk of er nog meer dames zijn die op deze manier zwanger geworden zijn???

liefs mamsy

Terug
Bovenaan