onze mannen :)

Ik ben 34,ben bijna 11 jaar samen met mijn hubbie en bijna 9 jaar getrouwd (jeetje wat een tijd al als ik het zo zie staan)...we hebben 2 meiden van 4 en 6 jaar en verwachten nu onze 3de en 4de moppies,super spannend!

hey meiden

leuk dit!

Ik ben 30, mijn man ken ik al 11 jaar in juli en zijn gaan samen wonen na 2 jaar relatie, zijn al bijna 7 jaar getrouwd en hebben al een dochter van 3,5 jaar! en de 2e ukkie op komst!

Wat een leuk onderwerp!

Ik ben 35 jaar en wordt in juli 36. Ben nu 2,5jr samen met mijn vriend. Hij wordt volgende week vrijdag 33! Trouwen willen we nog wel, maar later. Niet zwanger iig :)

@ riannescha Van harte!

Leuk onderwerp!!

Ik ben 30, mijn man 34. Zijn 14,5 jaar samen, wonen 11 jaar samen en zijn dit jaar 8 jaar getrouwd. Hebben een hond (dalmatiër) van 10 jaar. Een zoon van 6 jaar & een dochter van 3 & nu in verwachting van ons derde wondertje!!

Hey meiden!!

Ik ben ook 30 jr, wij zijn nu 1,5 jaar samen en wonen een half jaar samen.
Dit is ons 2de kindje samen, maar de eerste was enorm ziek en hebben we bij 15 weken geboren moeten laten worden!

Ons meisje verwachten we 5 juli...

x

Hey meiden...

Ik ben 37 jaar mijn vriend is 26 jaar... we zijn zo'n 9 jaar al samen. We hebben 2 katten Nicky en Stacey en zijn in verwachting van ons eerste kindje en het wordt een boy :)

Terug
Bovenaan