onze mannen :)

Ik ben 28 jaar, op valentijnsdag 13 jaar samen met mijn man waarvan dan precies een half jaar getrouwd. We hebben samen al 1 zoon van 4 1/2.

Hoi, ik wordt in juni 30. Ben sinds vrijdag 13 oktober 2006 getrouwd. Daarvoor hebben we 16 maanden verkering gehad en daarvan net geen 4 samengewoond. We kennen elkaar sinds september 2004, alleen daarna geen contact gehouden. Was toen verloofd met een collega van hem. Dat is oktober 2004 uit gegaan en daarna is mijn man aan mijn ex mijn telefoonnummer gaan vragen, zodat hij voor de TT een slaapplek kon regelen. Woonde toen nog geen kilometer van het TT racecircuit vandaan. Uit eindelijk is het eerste contact weer gelegd op 2 juni 2005. de dag dat mijn man jarig is. Had hij als cadeautje mijn telefoonnummer gekregen van mijn ex. Om af te zijn van het gezeur. Na 17 dagen intensief bellen en smsen hebben we elkaar voor het eerst weer gezien waren vanaf dat moment een stel. Op dezelfde datum, 19 juni, maar dan een jaar later zijn we gaan samenwonen. om vervolgens op 13 oktober dus te gaan trouwen.

We hebben op 23 juni 2008 na een zwangerschap van 42 weken en 2 dagen een mooie dochter mogen ontvangen. En nu is dus ukkie nummer 2 op komst.

wat leuk

ik ben 24 woon samen met mijn vriend van 26 in marum nu net 2 jaar we zijn 10 jaar samen ... we hebben samen een zoontje van 20 maand . en verwachten 3 juli ons volgende wonder......

Terug
Bovenaan