Onze zoon geboren met 31.0 wkn op 24-8-07.......

he meisie,

Van harte gefeliciteerd mejullie zoon.
Wel vroeg maar ik ben heel erg blij voor jullie dat jullie zoon gezond is.
Nogmaals gefeliciteerd.
En geniet er van.
Ik hoop dat hij snel thuis bij je mag zijn.

liefs mirjam

Hoi Herrel,

Ook ik zit dit verhaal met verbazing te lezen. Ik denk dat je een van de weinige zult zijn die gewoon lekker gewerkt heeft tijdens haar weeen.

Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met de kleine man en zal duimen dat hij lekker snel mee naar huis kan!

Groetjes Jettepetje

Wauw wat een verhaal en wat een stoere sterke vent hebben jullie!!

Echt super gefelciteerd met Daniel.

Als hij zo stoer is en zo groot dan mag hij vast ook wel eerder naar huis dan voor de geplande bevallings datum. Je mag anders thuis bevallen bij 37 weken dus als hij 6 weekjes oud is mag hij misschien ook wel naar huis. Ik hoop het voor jullie.

Liefs Monique

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Je zal wel geschrokken zijn toen ze erachter kwamen dat je aan het bevallen was.

Ik ben zelf 24 oktober uitgerekent, jij  één dag later maar ik moet er niet aan denken dat ik nu al aan het bevallen ben. We hebben het kamertje nog niet eens af. We hebben alleen pas behangen.

Heel veel geluk met jullie kleine man en ik denk dat ik maar gauw verder aan het kamertje ga.

Veel liefs esther

Hallo!

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!
Wat zal het voor jullie een emotionele tijd zijn!...de schrik als je erachter komt dat je 9 weken te vroeg aan het bevallen bent en de enorme blijdschap als blijkt dat je zoon het heel goed doet! Hij kon gewoon niet wachten om zijn ouders te leren kennen.

Heel veel geluk, gezondheid  en blijdschap toegewenst!
Rian 35,1

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine, grote ,stoere manneke!

Groetjes Sandra

PROFICIAT!!

Gelukkig doet jullie mannetje het goed!! Geniet ervan!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine "grote" man!
Blij te horen dat hij het zo goed doet.

Liefs
Maple (Marielle)

Terug
Bovenaan