Onze zoon geboren met 31.0 wkn op 24-8-07.......

hoi herrel

ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon
jeetje wat een verhaal zeg en maar denken dat je blaasontsteking hebt.
gelukkig doet jullie kleine grote man het erg goed en inderdaad een erg goed geboorte gewicht ze
zo zie je maar de baby komt wanneer hij graag wil en jullie zoon wilde wel erg graag bij jullie zijn
geniet er maar lekker van

veel liefs angela

Hoi Herrel!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniel!
Hopenlijk blijft alles heel goed gaan met jullie kleine mannetje en mag hij over een paar weken heerlijk met jullie mee naar huis!

Liefs, Marielle

Hoi Herrel,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat fijn te lezen dat alles goed gaat, ik ben erg blij voor jullie. Wat zullen jullie blij zijn als hij mee naar huis mag.

Geniet van elkaar!

Groetjes Sylvia

GEFELICITEERD

Ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag !!!
Lijkt me echt raar om zo vroeg te bevallen. Daar ben je dan nog helemaal niet mee bezig. Gelukkig gaat alles goed met hem. Geniet maar van je mannetje

Gefeliciteerd!!

Fijn dat alles goed gaat!
Nu nog even wachten en dan heb je hem lekker thuis!

Liefs Natas

Gefeliciteerd met jullie mannetje. Wat fijn dat hij het goed doet. Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!

Syl
34 wk

jeetje... wat een verhaal... en wat een geweldige afloop!
Ben zooo blij voor jullie dat hij alles goed heeft doorstaan. Wat een flinke kerel zeg!
Van harte gefeliciteerd met je zoon meid & ik hoop ook voor je dat hij snel naar huis mag!
liefs,
KC

Hoi Herrel,

Jeetje wat een verhaal zeg, wat zouden jullie geschrokken zijn. Alles ging zo te lezen in een sneltreinvaart.

Maar.....jullie hebben nu een mooie gezonde zoon.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag zodat jullie lekker van hem kunnen genieten.

Kruimel

Terug
Bovenaan