Onzeker, herkennen jullie dit?

Hoi schatten, wat een fijne reacties, bedankt!

Wij proberen ook positief te blijven, maar dat wil gewoon niet altijd lukken. En dan komt er ook nog bij dat de verzekering stopt met betalen na de 3e poging en dat speelt ook mee. Maar DAT moeten we maar uit ons hoofd zetten, want gelukkig kunnen we het dan nog wel zelf betalen, adopteren kost nog meer, maar toch spookt het door mijn hoofd.
Vandaag voel ik me weer beter dan gister, gelukkig maar, maar ik hoef ook alleen nog maar vandaag te werken en dan heb ik weekend!

Ibbeltje: mijn duimpjes blijven draaien en er brandt vanavond weer een kaarsje voor jullie!

En de rest: het komt goed, daar gaan we maar weer vanuit!

Vanaf morgen ga ik weer 4 dagen urine sparen en maandag mag ik weer terug naar de gynaecoloog om te kijken wanneer de terugplaatsing van de cryo's kan plaatsvinden.

Heel veel liefs en een dikke knuffel van Pleun

He meiden,

Even over het feit dat het vergoeden stopt na de derde poging. Dit is niet helemaal waar. Bij Unive verzekering, het uitgebreidste pakket wordt poging 4 en 5 ook vergoed. Echter is dit pakket wel duurder dan de normale verzekering die wij nu hebben, maar daarmee krijg je nog wel twee pogingen. Kijk maar op www.unive.nl Pakket 5 geloof ik. Echter kan je pas in januari overstappen. Waarschijnlijk dat wij dit wel gaan doen. je kan ook makkelijk overstappen zonder te veel vragen.

Fijne dag vandaag.

lfs Roelien

Hoi Roeltje, bedankt voor de tip, maar ik vind ook weer moeilijk om zomaar over te stappen. Bij CZ hebben we nooit geen problemen en ben bang dat wanneer ik overstap dat wel gaat gebeuren, dus ga er nog eens goed over nadenken!

Terug
Bovenaan