Beste leden,

Op 4 februari hebben mijn vriend en ik liggen rotzooien. Ik heb hem bevredigd met handen en met me mond. Hij is klaar gekomen en alles heb ik netjes doorgeslikt. Hij heeft ook aanzichzelf gezeten tussendoor natuurlijk. Ik heb mezelf ook bevredigd en hij heeft me daarbij geholpen.
Rond 8/9 februari had ik mijn eisprong. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben. Aangezien ik denk dat hij (of ik zelf) iets aan zijn vinger had toen hij me ging bevredigen. Alles aan mijn lichaam schreeuwt je bent zwanger. De test was vanmorgen negatief, volgens flo en mijn berekening moet ik morgen ongesteld worden.

De kans dat je door deze manier van elkaar bevredigen zwanger wordt is <1%. De kans dat je op deze manier zwanger wordt 5 dagen voor je eisprong is nihil. De kans dat je zwanger bent terwijl je een negatieve zwangerschapstest hebt is 0…
Ik snap compleet dat je niet zwanger wil worden. Vorig jaar reageerde je ook maandenlang behoorlijk zeker van je zaak dat je zwanger was, en het dus ook echt niet was. Ik denk dus niet dat je mij en andere dames hier gaat geloven als we je zeggen dat je niet zwanger bent.

De kans dat je door deze manier van elkaar bevredigen zwanger wordt is <1%. De kans dat je op deze manier zwanger wordt 5 dagen voor je eisprong is nihil. De kans dat je zwanger bent terwijl je een negatieve zwangerschapstest hebt is 0…
Ik snap compleet dat je niet zwanger wil worden. Vorig jaar reageerde je ook maandenlang behoorlijk zeker van je zaak dat je zwanger was, en het dus ook echt niet was. Ik denk dus niet dat je mij en andere dames hier gaat geloven als we je zeggen dat je niet zwanger bent.
Nee hoor ik geloof je wel. Ik heb mijn mensteuatie nog niet gemist. Vandaar mijn vraag.

Beste TO, in de situatie die je omschrijft is zwangerschap bijzonder onwaarschijnlijk. Ik begrijp dat je niet zwanger wilt worden, maar waarom ga je ervanuit dat je van bovenstaande zwanger bent geworden, terwijl je negatief test?

De wijze waarop je hiermee bezig bent, komt obsessief over. Wat gebeurt er in het geval je wel zwanger zou zijn?

Waarom denk je dat je wel zwanger zou kunnen zijn? Ik lees niets waaruit dat blijkt. Misschien een idee om je eens te verdiepen in de basics van het fenomeen zwanger worden.

Terug
Bovenaan