onzeker!!!!!

A

Anoniem

Guest
ho meiden

alles goed met jullie?
Ik ben nou 6 weken zwanger en ik weet niet hoe het komt,maar ik heb steeds het idee dat ik niet zwabger ben.
Maar ik heb 2 keer een test gedaan en 2 keer was ik zwanger en heb zere borsten maar verder ook niks dus nou denk ik dat als ik   1 maart heen moet voor 1e echo dat er dan niks zit raar he .......hebben meer meiden dit probleem of ben ik de enigste
alvast bedankt xxxx reza

Hoi Reza,

Allereerst heel erg gefeliciteerd en heel veel geluk!!!
En natuurlijk snap ik jouw onzekerheid. Ik denk dat iedere net-zwangere dat heeft.
Ik had het in het begin ook heel erg. Ik voelde ook helemaal niets. Pas bij de eerste echo ging ik het geloven. Ben nu 29 weken zwanger en zelf nu nog af en toe onzeker hoor.. Maar gelukkig voel ik nu die kleine onwijs vaak trappelen.

Liefs,

Danielle

Hoi Reza,

Allereerst heel erg gefeliciteerd en heel veel geluk!!!
En natuurlijk snap ik jouw onzekerheid. Ik denk dat iedere net-zwangere dat heeft.
Ik had het in het begin ook heel erg. Ik voelde ook helemaal niets. Pas bij de eerste echo ging ik het geloven. Ben nu 29 weken zwanger en zelf nu nog af en toe onzeker hoor.. Maar gelukkig voel ik nu die kleine onwijs vaak trappelen.

Liefs,

Danielle

he hoi

Ik had het ook .
Toen wij in de wachtkamer zaten zei ik steets tegen mn man straks zit er niks.
Die werd ook al bang omdat ik dat steets zei.
Het zweet brak me uit toen ik op de bank moest liggen.
maar het eerste wat de man zij was ik zie een hartje bewegen.
Wat was ik toen opgelucht.
Ik zei tegen die man dat ik een nacht er voor gedrood had dat er niks zat.
Toen zei hij dat hebben de meeste vrouwen.
Dus je bent niet de enige die dat heeft.

groetjes lizzy   25w en 2 d zwanger van de eerste

hoi hoi

Ik denk dat iedere zwangere dit heel bekent in de oren klinkt...
Maar, je zag echt twee streepjes dus van harte gefeliciteerd!!

liefs Clau

Hallo allemaal,

Wat herkenbaar zeg, dit onderwerp.
Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en voordat het streepje in het ovale venster zichtbaar werd stond er al een streepje in het vierkante schermpje.
Binnen 10 seconden waren er 2 streepjes.

Allerlei rare kronkels spoken er door mijn hoofd.
Had ik niet beter een test van de apotheek kunnen doen in plaats die van het eigen merk van de drogist? Kan een test aangeven dat je zwanger bent terwijl je het in het echt niet bent.

Gelukkig lees ik dit alle vrouwen dit waarschijnlijk zo ervaren.
Maandagmorgen heb ik een afspraak bij de huisarts en nu maar duimen dat we de eerste 12 kritieke weken goed doorkomen.

Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Marieke

hoi hoi,
ik heb dat ook, ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben tot op vandaag (ik voelde mijn kindje toen ik wakker werd) ik voel me gewoon hetzelfde al zegt mijn man dat ik af en toe iets heftiger ergens op reageer ik wacht iedere keer op de eerst volgende echo of het er wel is en of het ook wel leeft (ben erg bang voor een miskraam deze heb ik namelijk eerder gehad).  ik ben nu 21 weken zwanger en heb vanmiddag weer een echo

Haha.. hoe herkenbaar! Ik heb zes testen gedaan.. niet allemaal van die dure hoor! Had een voorraadje besteld bij babybrabbel en die zijn nu op.. haha!
Het was ook zo'n heerlijk gevoel om weer bevestiging te krijgen en in die eerste weken is alles nog zo spannend en onzeker.
We hadden met 7w een afspraak bij de gyn omdat we hiervoor een miskraam hadden. De dag voor de afspraak heb ik de laatste test gedaan om zeker te weten dat ik daar niet voor niets zou zitten (alsof die andere vijf testen het ineens allemaal bij het verkeerde eind hadden gehad..

Dus meid, geniet er lekker van!! Van harte gefeliciteerd hoor!!!

Groetjes, Harma

Terug
Bovenaan