onzeker!!!!!

hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties,blijkbaar zijn er toch meer meiden die het hetzelfde ervaren.
Maar er beginnen wat klachtjes te komen hoor hahaha,s avonds erg moe en als ik moe ben word ik misselijk niet tot spugen aan toe maar een beetje katterig!
Zijn er ook meiden  die ook nog 2 peukjes op een dag roken (ik weet dat het slecht is)

groetjes xxxx reza

hallo

Ik keek even rond op het zwangeren forum en zag dat jullie het de eerste echo willen afwachten vordat je het geloofde nou ik gellofde het niet tot aan mijn 6de maand van de zwangerschap omdat ik op 4dec 2003 een operatie gad en daarbij mijn eierstok ben kwijtgeraakt(buiten baarmoedelijke zwangerschap) en ben in juni al zwanger geraakt nu zul je wel zeggen ben er blij om maar ik wou niet geloven dat ik zwanger kon raken en  toch zwanger ben geworden nu is mijn zoontje al weer 11 maanden en ben er erg blij mee maar dat het zolang heeft geduurd voordat ik echt ging geloven dat ik zwanger was was ik al 6 maanden heen nu had ik ook nog de pech dat het in een stuitligging lag en dus heb gekozen voor een geplande keizersnee.
Wees blij dat je er zo snel heb aan kunnen wennen ik heb er niet echt van kunnen genieten.
Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap en geniet ervan voor je het weet is de kleine al geboren en is het zo weer groot.
groetjes van een trotse moeder

Terug
Bovenaan