onzeker!!!!!

Hallo hallo,

Ik vind het echt heel prettig om te lezen dat mijn gevoelens zo herkenbaar zijn!
Vanochtend moest ik voor consult naar de huisarts, dus ik dacht; hij gaat vast voelen of er echt iets zit. Maar nee, hij vertelde me wat ik wel en niet mag eten en waar ik op moet letten, maar ja dat had ik inmiddels allemaal al op het internet gelezen.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor over ruim 4 weken.
Ben nu namelijk bijna 6 weken zwanger.

Hoe krijg ik bevestiging?
Ik ben niet misselijk, voel me niet slecht, heb geen rare eetbuien, kortom helemaal geen symptomen, volgens de verloskundige is dit heel goed mogelijk en mag ik mijn handen dichtknijpen.

Ik vind het ook wel eng om een nieuwe test te kopen en die uit te voeren.
Stel nou dat die negatief is........
Wat een gezeur he, hahahah

Groeten Marieke

Hey meis,

Heel herkenbaar hoor!! En nu heb je nog last van kwaaltjes, daar heb je nog een beetje hou vast aan. Straks nemen de kwaaltjes af en voel je je kindje ook nog niet bewegen, dat helemaal raar!!  (ik heb echt wel eens gedacht ik heb alles gedroomd!!) Ik heb bij de eerste echo ook wel gedacht straks zit er niets in mijn buik en sta ik hier mooi voor 'lul'(sorry voor dat woord).
Maar zelfs nu denk ik nog wel eens ben ik wel zwanger?? En dat terwijl ik al een behoorlijke buik heb en mijn kindje ook al voel bewegen!! (ben nu 21 weken)
Dus volgens mij is dat heel normaal hoor!!

Groetjes Annemiek
21w3d

Ja je bent zeker wel zwanger.. anders zouden geen 2 testen positief zijn. En die onzekerheid, ja sorry maar die blijft ben ik bang. In je zwangerschap maar ook als je dan mama bent! Geniet er maar lekker van en laat 1 maart iets weten. Proficiat!
Liefs Kirsten.

He hallo, goeiemorgen!

Nou ik heb precies hetzelfde hoor! Ik voel ook helemaal niets, alleen af en toe een licht krampje in mijn buik... echt heel raar, je weet dat je zwanger bent, het is immers bevestigt, maar in je hoofd twijfel je zo erg! We hebben het ook al aan onze ouders verteld, dus ik ben echt para dat ik gewoon niet zwanger blijk te zijn, dat ik dus voor niets al die mensen blij heb zitten maken...

Wat kunnen zwangere vrouwen toch paranoia zijn he!

groetjes,

Sharon

Hoi allemaal,
Ik weet nog zo goed toen ik 'in het begin' bij de verloskundige zat, er zaten allemaal meiden met van die mooie ronde buiken. Zat ik daar, net of ik er niet bij hoorde. (dat was natuurlijk wel zo!)
Bij mijn eerste zwangerschap was ik zo'n beetje de hele zwangerschap misselijk (ook in het ziekenhuis gelegen). Bij mijn tweede zwangerschap was ik helemaal niet misselijk, werd ik daar weer onzeker over, want het zou toch wel goed zijn allemaal?
Ik denk echt dat ieder zwangere zo zijn onzekere momenten heeft.
Groetjes Anne.

Hey meiden,

Ik ben zo blij, ik heb gisteren 2 testen gedaan en ben zwanger. Ik heb nergens last van en ben elke keer bang de testen niet kloppen. Ik heb de verloskundige gebeld en kan met 8 weken een afspraak maken. Ik ben nu 5 weken zwanger en kan niet wachten op het eerste bezoek bij de verloskundige. Is het normaal dat ik zo onzeker ben?

Hallo hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, weet je al wanneer je bij de verloskundige terecht kan? Mijn eerste afspraak is 16 maart, dan ben ik 10 weken en krijg ik de eerste echo...............
Die onzekerheid is heel herkenbaar.
Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en die was positief.
Maandag ben ik bij de huisarts geweest en dat voegde weinig toe.
Dus ik heb vandaag wederom een test gekocht en samen met mijn moeder gedaan (stel je eens voor dat die negatief zou zijn!) Maar ook deze was positief, Ik ben overtuigd

IK BEN ZWANGER, JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga nu heerlijk genieten van deze mooie tijd.

Aanstaande donderdag komt de mevrouw van Moeders voor Moeders kennismaken.
Krijg ik weer een bevestiging

Groetjes Marieke

Hoihoi,

Als je tweemaal een test hebt gedaan en deze waren alletwee positief dan ben je echt wel zwanger dus GEFELICITEERD!!!!!!!
Ik ben nu 37 weken en 4 dagen en op mijn buik na, deze heeft de afgelopen maand een groeispurt gemaakt heb ik nergens last van...een beetje hormomen misschien. Dus al die klachtjes hoeven echt niet perse! Wees juist blij!

Groetjes Brechtje

Terug
Bovenaan