A
Anoniem
Guest
Hallo hallo,
Ik vind het echt heel prettig om te lezen dat mijn gevoelens zo herkenbaar zijn!
Vanochtend moest ik voor consult naar de huisarts, dus ik dacht; hij gaat vast voelen of er echt iets zit. Maar nee, hij vertelde me wat ik wel en niet mag eten en waar ik op moet letten, maar ja dat had ik inmiddels allemaal al op het internet gelezen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor over ruim 4 weken.
Ben nu namelijk bijna 6 weken zwanger.
Hoe krijg ik bevestiging?
Ik ben niet misselijk, voel me niet slecht, heb geen rare eetbuien, kortom helemaal geen symptomen, volgens de verloskundige is dit heel goed mogelijk en mag ik mijn handen dichtknijpen.
Ik vind het ook wel eng om een nieuwe test te kopen en die uit te voeren.
Stel nou dat die negatief is........
Wat een gezeur he, hahahah
Groeten Marieke
Ik vind het echt heel prettig om te lezen dat mijn gevoelens zo herkenbaar zijn!
Vanochtend moest ik voor consult naar de huisarts, dus ik dacht; hij gaat vast voelen of er echt iets zit. Maar nee, hij vertelde me wat ik wel en niet mag eten en waar ik op moet letten, maar ja dat had ik inmiddels allemaal al op het internet gelezen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor over ruim 4 weken.
Ben nu namelijk bijna 6 weken zwanger.
Hoe krijg ik bevestiging?
Ik ben niet misselijk, voel me niet slecht, heb geen rare eetbuien, kortom helemaal geen symptomen, volgens de verloskundige is dit heel goed mogelijk en mag ik mijn handen dichtknijpen.
Ik vind het ook wel eng om een nieuwe test te kopen en die uit te voeren.
Stel nou dat die negatief is........
Wat een gezeur he, hahahah
Groeten Marieke