Lieve allemaal,
Jammer dat er zoveel gediscusieerd wordt, terwijl (bijna) iedereen die hier reageerd wel een erg moeilijke ervaring heeft gehad. Over Jolanda, ik denk dat ze gewoon erg jong is en zich nog niet erg volwassen uit kan drukken. Ze bedoelde het waarschijnlijk echt goed en wilde Aar een hart onder de riem steken. MAAR (!), ik begrijp zeker de reactie van de andere meiden. En JA (!) IK heb ook erg veel moeite om andere vrouwen met dikke buiken te zien. Mijn beste vriendin, schoonzus, nicht, collega (dus mensen waar ik erg veel met geconfronteerd wordt) zijn vollop zwanger! En het is niet zo dat je ze het geluk niet gunt, zeker niet, zij kunnen er ook niks aan doen dat mij dit is overkomen, maar daarom voel ik me wel rot en ja, ik kan het toegeven, jaloers als ik ze zo lekker zwanger zie! Probeer daar ook in te komen 'Anoniem'...
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte bij het een plaatje geven van je pijn en enorme verdriet. Ik ben nu weer een beetje toe aan het proberen van zwanger worden, dat had ik eerst ook niet gedacht dat ik dat na twee maanden al wel weer een beetje durfte. En 'tuurlijk positief denken helpt altijd, maar iets vergeten en in een vergetel hoekje drukken wat je zo erg heeft aangegrepen kan je eenvoudig nooit!
Sterkte allemaal en een dikke kus,
Henriët -=XxX=-