Onzeker

Hallo.
Ik kan het niet laten om even te reageren. Zoals jullie tekeer gaan tegen Jolanda en dames met bolle buiken...Wat een negativisme. Misschien bereik je wat meer als je je positief op stelt, schijnt ook te helpen bij zwanger worden.
Sorry hoor...

Hoi Elmo/Mariska

Doe maar gewoon mailen naar anijzz@hotmail.com, dan mail ik je terug vanaf een ander adres.

Enne, Anoniem, dit is nou precies wat ik bedoel met een nadeel op forums in het algemeen. Afwijkende meningen worden nooit op prijs gesteld, hielenlikken is het credo schijnbaar!

Aanvulling op Anoniem: als je mijn reacties even leest, weet je ook hoe ik tegen bolle buiken aankijk en waaróm. Vrijwel de meeste vrouwen hebben na het krijgen van een miskraam moeite met andere bolle buiken. Lees m'n reacties dus maar even beter. Dan ga ik nu verder met positief denken. Wie weet raak ik daar zwanger van...

Lieve allemaal,

Jammer dat er zoveel gediscusieerd wordt, terwijl (bijna) iedereen die hier reageerd wel een erg moeilijke ervaring heeft gehad. Over Jolanda, ik denk dat ze gewoon erg jong is en zich nog niet erg volwassen uit kan drukken. Ze bedoelde het waarschijnlijk echt goed en wilde Aar een hart onder de riem steken. MAAR (!), ik begrijp zeker de reactie van de andere meiden. En JA (!) IK heb ook erg veel moeite om andere vrouwen met dikke buiken te zien. Mijn beste vriendin, schoonzus, nicht, collega (dus mensen waar ik erg veel met geconfronteerd wordt) zijn vollop zwanger! En het is niet zo dat je ze het geluk niet gunt, zeker niet, zij kunnen er ook niks aan doen dat mij dit is overkomen, maar daarom voel ik me wel rot en ja, ik kan het toegeven, jaloers als ik ze zo lekker zwanger zie! Probeer daar ook in te komen 'Anoniem'...
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte bij het een plaatje geven van je pijn en enorme verdriet. Ik ben nu weer een beetje toe aan het proberen van zwanger worden, dat had ik eerst ook niet gedacht dat ik dat na twee maanden al wel weer een beetje durfte. En 'tuurlijk positief denken helpt altijd, maar iets vergeten en in een vergetel hoekje drukken wat je zo erg heeft aangegrepen kan je eenvoudig nooit!

Sterkte allemaal en een dikke kus,

Henriët -=XxX=-

Hallo Henriët,

Wat een fijne reactie.
Het lijkt misschien wel of ik negatief doe, maar dat is niet zo! Maar als mensen mij op een bepaalde manier denken te kunnen benaderen dan reageer ik, negatief of niet.

De laatste week gaat het zelfs weer beter, gewoon omdat wij ons op andere dingen zijn gaan richten zoals een nieuwe auto, vakantie, genieten van ons huis en tuin (we zijn net verhuisd) etc.
Wel ben ik met die vruchtbaarheidstest aan de gang gegaan en ik heb afgelopen weekend weer een ei-sprong gehad!
Rond dezelfde tijd als normaal, dus hormonaal is er ook niets meer aan de hand. Vooral daarom maakte ik mij grote zorgen, want het had ook wel lang weg kunnen blijven.
Dit werkt ook heel erg mee in het afschudden van de nare tijd. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vergeet maar ik durf weer vooruit te kijken.
En mocht ik over een week of 2 gewoon ongesteld worden dan vind ik dat niet erg, ik weet dan ieder geval dat het weer goed zit!

Nou meisjes, volgens mij kunnen we wel zeggen dat de discussie afgerond is.
Allemaal sterkte (en probeer van het mooie weer te genieten!)

Aar

P.S. Elmo, heb je je mail al gelezen?

Terug
Bovenaan