Onzeker

Ik heb dat gevoel ook gehad. En nog steeds het gevoel dat het elk moment kan gebeuren.

Maar meis maak je niet te druk ik heb me er ook bij neergelegd als het fout gaat dan moet het zo wezen je kan er niks aan doen.

Ik heb bij me vorige zwangerschap ook veel bloedverlies gehad en toch een gezonde zoon op de wereld gezet hij is nu 10,5 mnd. Ik heb zelfs hele stolsels verloren kreeg toen spoedecho ook nu heb ik weer bloedverlies heel ienieminie en echt maar paar druppeltjes per dag. 20% van de vrouwen heeft bloedverlies bij de zwangerschap daar krijgen 40% een miskraam van en 60% gaat het gewoon goed. Je baarmoedermond is heel gevoelig en bloed snel is beter doorbloed en met inspanningen kan een adertje knappen dus met zwaar tillen of met ontlasting of met sex.

Hopelijk voel je je nu wat beter maar meis maak je niet druk.

Liefs
Gaby

Hoi Mupke,

Ik kom van het februari forum. En las net jou berichtje. Ik heb hier ook last van gehad, maar dat is niet erg. Heb nu 2 mooie echo's gehad en ben nu 13 weken zwanger en gaat prima. Ik zou me er niet al te druk om maken. Dat bruine bloed is waarschijnlijk oud bloed van de innesteling en die ongi pijn heeft te maken dat je baarmoeder groeit. Nou veel succes met je zwangerschap.

Groetjes Margot

Hoi dames,

Ik heb ook net 3 dagen achter elkaar dagelijks een beetje bruin bloedverlies gehad. Verder een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, niet echt krampen. Vandaag nog niks. Ik word er inderdaad niet geruster op. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger. 2 weken geleden had ik ook al bruin bloed verlies, maar toen was het maar 1 dag. Woensdag heb ik de 2de echo en vind het heel spannend. Maar ja, je hebt er verder geen invloed op. Of ik me nu heel ongerust maak of ontspannen blijf als het mis gaat gebeurt dat toch. Ik praat er nu wel heel gemakkelijk over, hoor. Ik houd me er maar aan vast dat het vaker gebeurt en dat het niet meteen hoeft te betekenen dat het mis gaat. Maar liever heb ik natuurlijk geen bloed....
groet Poek

Hey Meiden bedankt voor jullie snelle reactie

Voel me beetje opgelucht maar ja is toch nog beetje eng .. Ik mag vandaag om half 5 bij de vroedvrouw komen om een echo te maken .. Ik laat jullie wel horen wat ze er van zeggen .. !

Groetjes Tilla. { Mupke26 }

Beste  Tilla,

Wat ontzettend verdrietig dat je zorgen terecht waren en je zwangerschap nu zo geëindigd is. Van het ene moment gaat hoop op iets moois verloren en dat doet pijn - 'k heb het zelf een paar jaar geleden ook mee gemaakt, en het is echt erg.
Ik hoop voor je dat je veel steun in je omgeving vindt, want dat helpt.

Sterkte,
Willemien

Lieve Tilla,

Wat erg... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik had twee weken geleden ook last van bruine afscheiding, en kon me je angst daarom goed voorstellen. Ik had zo graag gelezen dat het anders was afgelopen.

Ik hoop, zoals de eerdere forummers schreven, dat je steun kunt vinden bij je omgeving. En ik hoop dat je ook hier op het forum steun kunt vinden. Neem de tijd om verdrietig te zijn!

Liefs,
Juf80

Terug
Bovenaan