onzekere weken :(

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik heb sinds gisteren wat bloedverlies. Echt maar een kein beetje en soms een paar uur niets. De verloskundige zegt dat het zeker geen miskraam hoeft te zijn en zegt dat ik positief moet blijven. Maar op deze mannier word het wel heel erg spannend. Ik hoop natuurlijk op het beste, heb geen buikpijn.
Ze zegt dat het best een geknapt adertje kan zijn omdat de baarmoedermond extra doorbloed is. Gelukkig mag ik nu wel over een week of 3/4 voor een echo om te kijken of alles goed is.

Hoop dat het bij jullie allemaal wat soepeler verloopt!

Liefs Jen

He bah,
jeetje wat een onzekerheid! hopelijk heeft het niets te maken met je kleine mini en groeit die gewoon lekker warm daar binnen. ik duim voor je!!

Hoi Jen,

Ik hoor t wel heel vaak hoor, vooral als t maar een heel klein beetje is en je geen buipijn hebt zou ik mee geen zorgen maken. Maar ja, das makkelijk gezegd natuurlijk. Het blijven natuurlijk spannende weken.
Laten we gewoon hopen dat het komt omdat je mini een maxi begint te worden en hij/zij toch wat ruimte begint op te eisen. En tja, dan wil er inderdaad wel eens ergens een bloevaatje stuk gaan.

Ik duim ook voor je!

eng he?
Vorige week ook gehad, had mezelf mentaal al helemaal ingesteld op een miskraam. Hield het ineens op met bloeden, check nu nog steeds wc-papier op sporen van bloed. Miskramen schijnen maar 10 % vd zwangerschappen te zijn zei de vk. Wilde eigenlijk meteen een echo, maar schijn je nu nog weinig op te kunnen zien. Jammer he, dat je niet ff kunt spieken

Ik heb weer helemaal het gevoel dat het goed gaat. Heb net een clear blue test gedaan die aangeeft hoe lang je zwanger bent en hij zei bij mij 4-5 weken. dus dat klopt precies. Ik ben vandaag volgens mijn berekening 4 weken. En als het fout is gegaan gaat je hormoon weer omlaag en was ik dus blijven steken bij de 3-4 weken. Het bloeden is trouwens ook helemaal gestopt! Echt niet eens meer bij het afvegen! 1 april hebben we de echo, en het blijft spannend!!

Liefs Jen

Hoi Jen,

Fijn dat je weer het gevoel hebt dat het goed is!

Het blijven ook rotweken, met al die onzekerheid voordat je eindelijk de 1e echo hebt....

Liefs Saskia

Heel vervelend zeg die onzekerheid. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook bloedingen gehad. Toen hebben ze een echo gemaakt en bleef dat mijn placenta voor de baarmoeder zat. Waardoor je snel kan bloeden. Ik moet het toen rustig aan doen en mocht niet meer sporten of veel lopen etc. Dit hielp wel en aan het einde van mijn zwangerschap groeide de placenta gewoon mee omhoog en is het goed gegaan.
Weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is, maar bloeden hoeft niet te betekeken dat je een miskraam krijgt!
succes.
Mama van Benjamin

Hoi Dames,

Hier nog steeds heel licht bloedverlies, alleen bij het afvegen, geen buikpijn, geen stolsels. Maar het maakt me zoooo onzeker. Ik mag 1 april om 8 uur sochtends voor een echo (wat een grap he) Ik hoop dat ze me dan wat gerust kunnen stellen!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan