onzekere weken :(

Hoi ladygaga,

Hier nog steeds bloedverlies. Al 14 dagen nu. Soms wat meer, soms een hele dag niet. We hebben geen idee waar het nou vandaan komt. De verloskundige gelooft nog steeds dat er een grote kans is dat het goed zit. Vooral omdat ik geen buikpijn heb en geen stolsels verlies.
ze raadde me aan om nog een keer een test te doen (als het met 5 weken mis gaat zou binnen een week je test al minder duidelijk moeten worden) heb ik dus net gedaan. De test was duidelijker dan het maar kom. 100% positief. De teststreep was duidelijker dan de controlestreep. Dus ik blijf zelf ook nog maar even positief.
Maandag hebben we de echo! Dus dan weten we meer!!

Hoe is het verder met jou/?? Voel je je al een beetje zwanger?

Liefs Jen

Hier ook nog een met naar wat het lijkt constant bloedverlies. Vaak een paar druppels en tijdens de toiletgang wat meer. Heel af en toe zit er een stolseltje bij...
Het maakt behoorlijk onzeker en daar baal ik van. Maar hoewel het niet leuk is, ben ik toch wel blij dat meer meiden hier last van hebben, dan kan je er tenminste over praten.
Ik moet wel zeggen dat ik dit bij Elize ook gehad heb en zij is gezond geboren!

Groetjes Hanneke

Hoi terra,

Ik snap wat je bedoelt, het is toch fijn als je dit soort dingen met elkaar kan delen!! Wel balen dat jij ook last hebt van bloedverlies. Heb je er veel last van gehad in je vorige zwangerschap?? Nu ik het zelf heb hoor ik het veel meer. Een collegatje van me heeft de eerste paar maanden van dr zwangerschappen gewoon gemenstrueerd vertelde ze gister. En ik hoor nu ook veel meer verhalen met positieve afloop.
Vind het wel heeeeeeeel spannend op deze mannier. Tijdens mn vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad!!
Hoe oud is je dochtertje nu?? En wanneer heb je een eerste echo?

Liefs Jen

Hoi,

Mijn dochter is nu 18 maanden en eerlijk pittig tantetje. Ik heb in het begin van Elize echt ook net als nu veel bloedverlies gehad. Tijdens de eerste echo zagen we dan ook nog helemaal geen activiteit of zelfs maar een vruchtje. Ik was er van overtuigd dat ik een miskraam had gekregen of zou krijgen. Twee weken later kreeg ik de volgende echo en toen zagen we een klein mensje met een kloppend hartje! Wat was ik toen opgelucht, helemaal toen ik hoorde van de gyn dat het nu naar alle waarschijnlijkheid wel goed zou gaan omdat ze toen ook al bewoog met armpjes en beentjes. Ik heb nog tot een week of 12 bloedverlies gehad en later niet meer. Maar op een gegeven moment met 25 zwangerschap kreeg ik onwijs buikpijn, met weer bloedverlies. Dit keer werd ik een week opgenomen in het ziekenhuis en de rest van mijn zwangerschap mocht ik niks anders dan liggen en kijken.
Gelukkig kwam na 39 weken Elize er gezond uit, wel een beetje een huilbaby, maar dat wijt ik aan de stress door al die onzekerheid.

Ik heb nog geen echo gepland gekregen. Normaal krijg ik dat bij de dokter, maar nu moet ik eerst de afspraak met de vk afwachten. Ik vind het eigenlijk heel vervelend allemaal, dat het zo lang duurt, want op deze manier heb je helemaal geen zekerheid. Ik bid en hoop maar dat het goed gaat.

Hoe is het nu met jou? Ik las ergens dat jij ook snel na de eerste zwanger geworden ben? Ik was nl ook na 5,5 maand zwanger van Elize, dus misschien had ik en heb jij een hele gevoelige baarmoeder omdat het allemaal nog zo kort geleden is allemaal.

Groetjes Hanneke

Hoi hanneke,

Wat heftig allemaal!! Ben je vanaf week 25 echt alleen maar gaan liggen?? Hoe heb je dat geregeld met hjerre?

Ik snap dat je ook doodnerveus word van het bloedverlies en wat balen
dat je moet wachten op de echo! Wanneer mag je eindelijk naar de
verloskundige?

Hier nog steeds bloedverlies. Als 16 dagen nu, de ene dag heftiger dan de andere. Morgen is de echo en ik maak me zooo nerveus.
Het is wel positief dat ik nog steeds geen stolsels verlies en geen buikpijn heb (alleen last van mn darmen, maar dat had ik bij mn zwangerschap van Jasper ook heel erg

Ik ben 4,5 maand na de geboorte van Jasper weer zwanger geworden trouwens. Hij is vrijdag 6 maanden geworden. Ik heb ook het idee dat het wel is daar aan zou kunnen liggen. Ik heb een keizersnee gehad en misschien zou het ook wel kunnen zijn dat de baarmoeder last heeft van de rek??
Ik weet het niet. Ik hoop maar dat de gyneacoloog er morgen wat zinnigs over kan zeggen.
Het klinkt misschien stom, maar ben blij dat ik nu iemand heb gevonden die dit ook heeft meegemaakt/meemaakt. Waarbij het uiteindelijk allemaal goed is afgelopen!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan