onzekere weken :(

Hey Jen,

Ik weet helemaal wat je doormaakt... ik heb het ook en ben ook ontzettend onzeker daardoor..
Zondag begon het bij mij, oud bloed en ook alleen met afvegen. Dinsdag wat helder bloed en ook meer. En nu is het nog steeds oud (bruin) bloed met afvegen. Erg vervelend. Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes wat me nog onzekerder maakt. Wel gevoelige borsten en een zeurend gevoel onder in mijn buik, maar dan vraag ik me weer af of het wel met de zwangerschap te maken heeft of dat ik er om een andere reden last van heb.
Vandaag heb ik wel wat meer een draaierig gevoel in mijn buik en ik heb ook het gevoel dat mijn buik wat opgezwollen is.... oh oh oh... ik hoop maar zo dat alles goed is. Nog 3,5 week dan krijg ik mijn eerste echo en eindelijk wat meer zekerheid.
Wel probeer ik toch zoveel mogelijk te genieten van het feit dat ik nu wel zwanger ben.. maar een miskraam hou ik wel steeds in mijn achterhoofd..
Sterkte in deze moeilijke en onzekere weken Jen, en natuurlijk ook de rest die zich onzeker voelt...

Lopen er trouwens ook meiden rond die geen twijfels hebben, over of het allemaal wel goed is?

Veel liefs

Hier nog steeds rood bloedverlies, maar nog steeds geen stolsels/buikpijn. Ik ben wel met de dag misselijker en heb helemaal nergens trek in.
Omdat ik nog steeds bloedverlies heb mag ik een week eerder voor mn echo (met 6,5 week) Dat is dan dus zo rond 26 maart! Daar ben ik wel ongelofelijk blij mee. Mn verloskundige gaat morgen voor me bellen.
Ik heb trouwens vooral rood bloed met afvegen en af en toe een drupje in de wc. Heb jij veel last gehad van bloedverlies en heeft het lang aangehouden lady gaga??

Ben zo benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen!!! Ik ben ook wel heel erg snel na mn bevalling weer zwanger geworden (mn zoontje is 5,5 maand) Maar ben er zooo gelukkig mee. Was wel geplanned hoor, maar we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

Ik hoop maar dat wij bij de meiden horen bij wie het wel goed afloopt. Hoe lang is de rest van dit groepje zwanger?? Ik nu 4 weken 5 dagen (denk ik)

Liefs Jen

Hallo Jen,

Hoe is het nu met je? Heb je nog bloedverlies of is het al minder? Ik ben er gelukkig vanaf... een hele opluchting kan ik je zeggen. Zondag is het begonnen en sinds gister eigenlijk nergens meer last van. Ik heb alleen dinsdag helder, rood bloedverlies gehad, de rest van de dagen bruin en alleen  met afvegen. Ik heb me dan ook erg onzeker gevoeld deze week, maar sinds donderdag heb ik ook  nergens meer trek in, en een beetje een misselijk gevoel in mijn buik.
Als ik 's avonds wat heb gegeten (al is het alleen maar een kom soep!) dan heb ik het gevoel dat mijn buik heel opgezet is, en moet er echt een knoop los. Dus daar ben ik wel blij om. Ik heb er weer vertrouwen in dat het allemaal goed zit nu.

Wat leuk zeg, dat je kindjes straks zo weinig leeftijdsverschil hebben... Hoe gaat het met je zoontje? Het eerste jaar gaat altijd zó hard he.

Fijn weekend allemaal!!

Veel liefs, Lady Gaga

Hoi lady gaga,

Hier helaas nog steeds licht bloedverlies. Maar niks heftigs (af en toe 1 stipje op mn maandverbandjes en bij het afvegen. Het wisselt bij mij een beetje tussen bruinig en roze bloedverlies.
Ik voel me ook nog steeds zo onzeker. Ben blij om te horen dat het bij jou nu over is!!! Het blijft spannend deze weken.
M'n zoontje gaat het super mee trouwens. Is echt al een hele vent. Hij is ook best wel flink voor zn 5,5 maand (8,5 kilo). Hij zit al zelf, rolt, brabbelt een beetje. Het gaat zo ongelofelijk hard!!

Heb jij al kindjes?

Liefs Jen

Hey Jen,

Wat een mooi kereltje zeg!! In deze onzekere tijd heb je natuurlijk wel lekker wat afleiding met hem :) Je hebt volgens mij al wel redelijk snel de eerste echo of niet? Hoewel een week ook erg lang kan duren als je moet wachten he. Maar dan krijg je wel wat meer zekerheid.. Daar zijn we allemaal wel aan toe!!

Ik heb nog geen kinderen, dit is mijn eerste zwangerschap. Sowieso dus wel spannend, maar omdat ik nu wel wat gerommel in mijn buik voel ben ik er gelukkig wel iets zekerder van dat het allemaal goed is. Ik moet nog ruim drie weken wachten op mijn echo.

Veel liefs

Hooi,

Kan me voorstellen dat het spannend is als het je eerste kindje is!! Ik moet eerlijk zeggen. Ik vind deze zwangerschap tot nu toe 100000 keer spannender dan mn eerste zwangerschap. Dat ging allemaal zo soepel en relaxed. Helemaal nergens last van gehad. Maar deze zwangerschap kost me op deze mannier een paar jaar van mn leven.
Ben de hele tijd bang dat ik van alles voel en dat het mis gaat. Heb ook zo ongelofelijk veel mensen om me heen bij wie het mis is gegaan! Dus ik krijg behalve hier nergens positief aflopende verhalen te horen. Ik krijg inderdaad erg snel een echo. Dat komt omdat het bloeden nu al een week aanhoud, nog steeds niet veel, maar zowel de verloskundige als ik willen meer zekerheid.
Maar ik hoop dat ze al wat kunnen zien met 6 weken. En anders door naar de volgende ronde!
Die kleien man geeft trouwens inderdaad een hele hoop afleiding. Hij is ongelofelijk druk en erg gezellig (lacht echt heeel veel)

Wanneer heb jij je eerste echo??

Liefs Jen

Ik heb 6 april mijn eerste echo  (precies over drie weken, en dan ben ik 10 weken volgens mij).
Met 6 weken kunnen ze volgens mij ook al wel wat zien hoor. Ik ben wel heel erg benieuwd. Zo'n eerste echo is toch wel heel spannend en heel erg bijzonder lijkt me.

Hoe is het met jou, Jen? Heb je nog last van bloedingen? Ik hoop het zo voor je.
Wel fijn dat je hier in elk geval wat positive verhalen hoort, want als je om je heen alleen maar negatieve verhalen hoort zakt de moed je ook wel in de schoenen zeg. En positief blijven is al zo moeilijk nu.
Elke zwangerschap is dus weer heel anders, dat zie je maar weer. Bij mij is het bloeden nu helemaal opgehouden, gelukkig. Maar omdat het vorige week wel een paar dagen heeft geduurd   hou ik toch nog wel in mijn achterhoofd dat er iets mis kan zijn.

Wij hebben het gister tegen onze ouders verteld en ook al wat vrienden weten nu dat ik zwanger ben. En ik moet zeggen dat ik me daardoor ook wel een stuk beter voel. Het was leuk om het met z'n tweeen te delen, maar oh wat is het leuk om er ook met andere over te kletsen. Iedereen reageerd ook zó enthousiast, dat maakt het alleen nog maar leuker.

Veel liefs Ladygaga

Hey Jen,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat? Heb je nog last van bloedingen? Ik hoop voor je dat het al wat minder is geworden...

Veel liefs Ladygaga

Terug
Bovenaan