Onzekerheid

Misschien was je urine die avond geconcentreerder. Volgens mij was het niet de directe link trouwens die je plaatste ? maar ik kon hem openen en ook ik zag het vage streepje. Volg de aanwijzing op de test goed. Vaak steekt het nogal nauw en helemaal als het nog zo pril is. 
 
Niet de directe link nee? Pfff hahaha :D ik weet niet eens meer hoe ik ‘t gedaan heb.
Hm, dacht dat het alleen in de ochtend geconcentreerd was. Ik leer er in ieder geval veel van. Als ik morgen nog niet ongesteld ben, zal ik woensdag alsnog proberen.
 
Als je net wakker bent is het meestal het geelst ? klinkt raar zo ? hoe geler hoe geconcentreerder. Misschien toevallig de avond voor de test veel gedronken. Geen idee hoor of dat kan. Probeer alleen mee te denken. Ben erg benieuwd naar de test van woensdag. Succes! ?
 
Hoi!
 
deze testen heb ik ook altijd gebruikt.. als ik niet zwanger was kon ik totaal niks zien op de test. Tot ik net z’n streepje als jij had, ben nu 39 weken zwanger?
doe morgen of woensdag idd gewoon nog een test! Succes!
 
Ik had wel hetzelfde vage streepje. Morgen hoor ik hoe dit af is gelopen. Heb namelijk daarna een bloeding gehad. Tis een lang verhaal. In ieder geval morgen de echo. Inmiddels wel duidelijke streepjes op de test. Geen vergelijking met jouwn verhaal dus. ?? ik ben en blijf een verhaal apart ?
 
Terug
Bovenaan