Onzekerheid

Wuhahahaha, jeujjj!! Jij kan die afspraak wel cancellen :p wat onwijs mooi zeg, gefeliciteerd!
Ik kan het van mij nog niet helemaal bevatten, probeer morgen nog een test om te kijken of die iets donkerder is, dat geeft net iets meer duidelijkheid. 
Jij lekker genieten! ?
 
Bij mij werden ze ook heel langzaam donkerder hoor. Ik zou even een dag overslaan. Het schijnt zich elke 48 uur te moeten verdubbelen. En nee ik zeg niks af ? ik moet het nu weten ? ben al anderhalve maand gek aant worden, dus ben er helemaal klaar mee. Ik geloof dit niet eens, misschien groeit Mn vruchtzakje wel zonder inhoud. Want die vruchtzak zagen ze 2 week terug. Eerst zien dan geloven is nu Mn motto ?
 
Jeetje, wel heel erg spannend hoor! Heel veel succes, wanneer moet je? Laat je het nog even weten? 
 
Ik moet bekennen dat ik op voorhand extreem tegen “sullige mutsen” was op een forum, maar het is best leuk en handig ?
 
12 uur moet ik er zijn. Ik moet bekennen dat ik niet iedereen even begripvol vond. Volgens mij is mijn verhaal echt iets aparts. Heb veel topics geopend op zoek naar antwoorden, waarvan ik wel wist dat ik ze toch niet ging krijgen ? vandaag hopelijk wel antwoord. 1 ding weet ik zeker er zit iets in me wat meer hormoon begint af te geven. Maar tis geen doen hoor vanaf 17 okt al onzeker. Ik hou je op de hoogte. En jij niet te veel stressen!! Dat heb ik al gedaan en extra dus ook voor jou ? Haha 
 
Net thuis. Niks te zien. Door naar ziekenhuis voor antwoord en bloed prikken. Verloskundige belt me zo wanneer ik erheen moet. 
 
[quote quote=10137286]Net thuis. Niks te zien. Door naar ziekenhuis voor antwoord en bloed prikken. Verloskundige belt me zo wanneer ik erheen moet.[/quote]
Oh nee wat verdrietig :( ik hoop dat je snel terecht kan in het ziekenhuis, heel veel sterkte! 
 
Terug
Bovenaan